SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK


1. TOF/SPRINTER futárszolgálat

Amennyiben szállítási opciók alatt  a TOF/SPRINTER futárszolgálattal történő szállítást választod, a TOF/SPRINTER-rel küldjük ki a csomagot. A megrendelt árut Magyarország egész területén házhoz szállítjuk, előre fizetés estén külföldre szóló megrendeléseket is felveszünk.

A házhozszállítás díja:

Rendelés értéke Kiszállítási díj
utánvét, átutalás és bankkártyás fizetés esetén 990.- Ft
bruttó 20.000.- Ft felett ingyenes

  
A szállítási költség automatikusan hozzáadódik a rendelési összeghez, amit a rendelés feladásakor feltüntetünk. Adott munkanapokon leadott rendelésed, amennyiben a termék készleten van,  a rendelést követő 2-5. munkanapon kerül a futárszolgálatnak átadásra. Kérünk vedd figyelembe, hogy az átutalásos fizetés esetén az utalás beérkezése után indítjuk csomagod.  Abban az esetben, ha a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a LifeT!LT Store felveszi veled a kapcsolatot e-mail útján vagy telefonon a további egyeztetés érdekében.

A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik, ezért kérjük, hogy napközbeni elérhetőséget adjatok meg kiszállítási címként! Amennyiben a TOF/SPRINTER az áru átadását nem tudja teljesíteni úgy a csomagról értesítést hagy, és egy új, egyeztetett időpontban újból megkísérli a kézbesítést. Azonban, ha az árut másodszor sem sikerül kiszállítani, az árut visszaszállítja a Lifetilt Food Kft-hez. Fontos, hogy a kiszállításkor a csomagot tételesen ellenőrizd és ha minden rendben van az átvételi elismervényt írd alá. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem tudunk elfogadni.

Ha regisztrált vásárlónk vagy nyomon követheted a csomagod, ha IDE kattintasz.

A kézbesítés reggelén (kivéve hétvégén és munkaszüneti napokon) fogsz kapni egy SMS értesítést, melyben benne lesz a csomagszám. Amennyiben az SMS-ben jelzett napon nem tudod átvenni a csomagot, kérlek, kövesd az SMS utasításait, vagy hívd a SPRINTER ügyfélszolgálatát.

Házhoz szállítás esetén:

A SPRINTER ügyfélszolgálat munkanapokon (kivéve kedd) 8.00-17.30 között. Kedden 7.30-19.30 között.
Telefon: 06-1/347-3000
E-mail: info@sprinter.hu

Átvevő hely (Pick Pack Pont) esetén:
A SPRINTER ügyfélszolgálat munkanapokon 7.00-20.00 között.
Telefon: 06-1/803-6300
E-mail: pickpackpont@sprinter.hu

Átvevő hely ügyelet:
Szombat és Vasárnap 10.00-12.00 között.
06-30/619-3070


Mire hivatkozz, amikor a SPRINTER ügyfélszolgálatával beszélsz?
    1. Csomagszámod

Amennyiben ez nem lenne elég:
   1.  Feladó: LifeTilt Food Kft.
   2.  Neved
 

TOF/SPRINTER szállítás külföldi csomagok esetében:

Külföldi rendelés esetén a TOF/SPRINTER szállítja házhoz a csomagokat. A megrendelés hasonlóan történik, a szállítás ideje az ami országonként eltérő.

A külföldre történő megrendelés esetén a kiszállítási díj:

Országok Kiszállítási díj
Szlovákia, Szlovénia, Ausztria, Románia, Horvátország 3.700.- Ft
Németország, Belgium, Hollandia, Luxemburg, Csehország,  Olaszország 3.900.- Ft
Franciaország, Nagy-Britannia, Spanyolország , Portugália 6.400.- Ft
Írország, Észak-Írország 7.300.- Ft


Fontos, hogy ha nem forintban szeretnéd kiegyenlíteni a megrendelt termékek árát, akkor kérünk jelezd felént az alábbi email címen, illetve ha a szállítási ország nem szerepel a fenti listában akkor kérünk a szállítás feltételeiről is érdeklődj a info@lifetiltstore.hu email címen.

Külföldi megrendelés esetén, csak bankártyás fizetés lehetséges.


2. Pick Pack Pont

Az ország 85 városában megtalálható 350 Pick Pack Pont-jaink segítségével személyesen is átveheted a megrendelt csomagot. 
A Pick Pack Pont-ok Relay és Inmedio hírlapüzletek, amelyek frekventált helyeken találhatóak meg.

A Relay üzletek közlekedési csomópontoknál (MÁV, BKV, FKF, Volán társaságok, Budapest Airport ) míg az Inmedio üzletek bevásárló központokban, hipermarketekben, nagyvárosok sétálóutcáin, főutcáin találhatóak meg, hogy Neked ne jelentsen gondot a csomag átvétele.
 Adott munkanapokon leadott rendelésed, amennyiben a termék készleten van,  a rendelést követő 2.-5. munkanapon kerül a PPP-ra. Kérünk vedd figyelembe, hogy az átutalásos fizetés esetén az utalás beérkezése után indítjuk csomagod. A megrendelt áru Pick Pack Pont-ba történő megérkezésekor e-mailben értesítünk, melyet követően csomagod azonnal átveheted az értesítést követően 5 munkanapon keresztül az üzletek nyitva tartási ideje alatt, amelyek átlagosan hétfőtől-szombatig 08.00 - 20.00 óráig vannak nyitva.

A szállítás díja:

Rendelés értéke Kiszállítási díj
utánvét, átutalás és bankkártyás fizetés esetén 890.- Ft
bruttó 20.000.- Ft felett ingyenes


A szállítási költség automatikusan hozzáadódik a rendelési összeghez, amit a rendelés feladásakor feltüntetünk. Fontos, hogy az átvételhez jegyezd meg a rendelés azonosító számát. Pontos információkat a www.pickpackpont.hu/atveteli-pont oldalon találsz.

3. Aznapi kiszállítás Budapesten

Rendelés menete Teljesítés
Rendelés beérkezésének határideje 12.00-ig
Szállítás díja minden esetben 2.200.-Ft


Azokat a rendeléseket, melyek egy adott munkanapon 12:00-ig befutnak hozzánk, és az "aznapi kiszállítás Budapesten" opciót választották hozzájuk mint szállítási módot, még aznap kiküldjük a Villám futárszolgálatunkkal, amennyiben 12.00 óra után érkezik be a megrendelés ezzel a teljesítéssel, az a következő munkanapon kerül kiszállításra.  Ez a szolgáltatás csak Budapest közigazgatási határain belül található szállítási cím esetén lehetséges! Az aznapi kiszállítás díja 2.200- Ft.

4. Jelenleg az alábbi fizetési módokat választhatod webáruházunkban:

Utánvét: Az utánvéttel történő fizetés választásánál a szállítást végző futárnak kell kifizetni készpénzben az áru ellenértékét.

Bankkártyás fizetés:  bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a fizető felületre irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a  Bank fizetési szerverén a kártya számát,  lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A következő kártyákat fogadjuk el: a VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. A  Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról visszaigazolást küld. Sikertelen tranzakció esetén a Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

Átutalás: A rendelés ellenértékét, a rendelés teljesítése előtt, a rendelés leadását követően átutalással is kifizetheti. Kérésére az átutaláshoz proforma számlát küldünk e-mailben. Fontos, hogy az átutalás megjegyzés rovatában tüntesd fel a rendelés azonosítóját! Az átutalást a következő számlaszámra kérjük teljesíteni:
LifeT!lt Food Korlátolt Felelősségű Társaság
Erste Bank Hungary Nyrt.
Bankszámla száma: 11600006-00000000-72974553