Fizetés és szállítás

SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK


1. SPRINTER futárszolgálat

Amennyiben szállítási opciók alatt a SPRINTER futárszolgálattal történő szállítást választod, a SPRINTER-rel küldjük ki a csomagot. A megrendelt árut Magyarország egész területén házhoz szállítjuk.

A házhozszállítás díja Magyarországon egységesen: 990 Ft

A szállítási költség automatikusan hozzáadódik a rendelési összeghez, amit a rendelés feladásakor feltüntetünk. A rendelésed a rendelést követő 2 - 3 munkanapon belül kerül a futárszolgálatnak átadásra, amennyiben a termék készleten van. Kérjük vedd figyelembe, hogy átutalásos fizetés esetén az utalás beérkezése után kerül a futárszolgálatnak átadásra a csomagod.  Abban az esetben, ha a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, felvesszük veled a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon a további egyeztetés érdekében.

A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik, ezért kérjük, hogy napközbeni elérhetőséget tüntess fel kiszállítási címként. Amennyiben a SPRINTER az áru átadását nem tudja teljesíteni, úgy a csomagról értesítést hagy, és egy új, egyeztetett időpontban újból megkísérli a kézbesítést. Azonban, ha az árut másodszor sem sikerül kiszállítani, az árut visszaszállítja a Lifetilt Food Kft-hez. Fontos, hogy a kiszállításkor a csomagot tételesen ellenőrizd és ha minden rendben van, az átvételi elismervényt írd alá. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem tudunk elfogadni.

Kiemelt akciók, ünnepi időszak idején megnövekedhet a szállítás idő, várhatóan 20 munkanap alatt szállítjuk a megrendeléseket. 

Kizárólag a kedvezményes áron leadott rendelésedet tekintjük teljesítendőnek, amennyiben az akció/kampány ideje alatt nem tudtad a kedvezményes árut megrendelni a webshopból, más felületen (e-mailben vagy telefonon) erre nincs lehetőséged, módosítani a megrendelést nem lesz alkalmad. A megrendelésétől számítva 30 napig elállhatsz, így viszont a kedvezményre már nem leszel jogosult.

Ha regisztrált vásárlónk vagy, nyomon követheted a csomagod, ha IDE kattintasz. 

A kézbesítés reggelén (kivéve hétvégén és munkaszüneti napokon) fogsz kapni egy SMS értesítést, melyben benne lesz a csomagszám. Amennyiben az SMS-ben jelzett napon nem tudod átvenni a csomagot, kérlek, kövesd az SMS utasításait, vagy hívd a SPRINTER ügyfélszolgálatát.

Házhoz szállítás esetén a SPRINTER ügyfélszolgálat elérhetősége:

Munkanapokon (kedd kivételével): 8.00-17.30

Kedden 7.30-19.30
Telefon: 06/1-881-2615
E-mail: info@sprinter.hu

Átvevő hely (Pick Pack Pont) esetén a SPRINTER ügyfélszolgálat elérhetősége:
Munkanapokon 7.00-20.00 között
Telefon: 06/1-881-2616
E-mail: pickpackpont@sprinter.hu

Átvevő hely ügyelet:
Szombat és Vasárnap 10.00-12.00 között
Telefon: 06-30/619-3070


Mire hivatkozz, amikor a SPRINTER ügyfélszolgálatával beszélsz?
   1. Csomagszámod

Amennyiben ez nem lenne elég:
   1.  Feladó: LifeT!lt Food Kft.
   2.  Neved
 

Rendkívüli intézkedések a 2020. március 11-én a 40/2020. (III. 11.) Korm. rendelettel elrendelt veszélyhelyzetre való tekintettel:

A csomagkézbesítést a Sprinter Futárszolgálat folyamatosan biztosítja, ettől csak kizárólag esetleges hatósági korlátozás esetén tér el.

A Sprinter Futárszolgálat Kft. mindent megtesz annak érdekében, hogy a küldemények feldolgozása zökkenőmentesen történjen. Amennyiben a kormány és az operatív törzs bármilyen rendeletet hoz vagy korlátozásokat vezetne be bármilyen intézmény, kerület vagy település tekintetében, úgy a Sprinter Futárszolgálat is megteszi a szükséges óvintézkedéseket, amelyről tájékoztatjuk vásárlóinkat.

A kialakult helyzetre való tekintettel kérjük, hogy a csomagátvétel során az alábbi lépéseket kövessétek:

·       A Sprinter továbbra is elvárja a papír alapon történő átvételi igazolást aláírással. A címzetteket kérjük, hogy a csomag átvételekor saját tollal írják alá az átvételi dokumentumot.

·       Amennyiben megoldható, úgy a csomag értékét a webshopban előre fizesse ki vagy utalja el.

·       Utánvétes fizetés esetén részesítsék előnyben a bankkártyás fizetést a futárnál – ennek elérhetőségéről érdeklődjön futárunknál!

http://www.sprinter.hu/csomagatadas-szabalyai/

http://www.sprinter.hu/koronavirus-tajekoztato/

Érintés nélküli kézbesítés bevezetése           

Érintés nélküli kézbesítés bevezetési időpontja: március 25.
Az érintés nélküli kézbesítés Házhozszállítási Szolgáltatás esetén és Magyarország Alaptörvényében rögzített különleges jogrend időszakának hatálya alatt alkalmazható. Utánvétes küldemény esetében az érintés nélküli kézbesítés nem alkalmazható, amennyiben az utánvét megfizetésére nem érintésmentes bankkártyás fizetéssel kerül sor. 
 
Érintés nélküli kézbesítés alkalmazása esetén a SPRINTER teljesítése szerződésszerű, ha az átvevő (Címzett vagy egyéb jogosult átvevő) saját nevét, személyazonosságát igazoló okmánya elnevezését, valamint az okmány számának utolsó 4 karakterét bediktálja a futárnak, aki azt a kézbesítési okiraton vagy egyéb technikai eszközön rögzíti.  Kérjük, a futár megérkezése előtt készítse elő a címzett a személyazonosító okmányát a gyors csomagkézbesítés érdekében, amennyiben ezt az azonosítási módot választja.
Sprinter ÁSZF elérhető: http://www.sprinter.hu/segedanyagok/dijakaszf/
 

2. SZÁLLÍTÁS KÜLFÖLDI CÍMRE VALÓ MEGRENDELÉSKOR


A külföldre történő megrendelés esetén a kiszállítási díj:

Ausztria 2900 Ft
Németország 2900 Ft
Szlovákia 2900 Ft
Egyesült Királyság 4900 Ft
Csehország 4900 Ft
Szlovénia 4900 Ft
Horvátország 4900 Ft
Lengyelország 4900 Ft
Románia 4900 Ft
Svájc 4900 Ft
Írország 7900 Ft
Franciaország 7900 Ft
Olaszország 7900 Ft
Spanyolország 7900 Ft
Portugália 7900 Ft
Dánia 7900 Ft
Görögország 7900 Ft
Finnország 7900 Ft
Norvégia 7900 Ft
Svédország 7900 Ft
Hollandia 7900 Ft
Belgium 7900 Ft
Luxemburg 7900 Ft
Bulgária 7900 Ft
Kanada 10.500 Ft
USA 10.500 Ft


Fontos, hogy amennyiben nem forintban szeretnéd kiegyenlíteni a megrendelt termékek árát, akkor kérjük jelezd felénk az alábbi e-mail címen, illetve ha a szállítási ország nem szerepel a fenti listában akkor kérünk a szállítás feltételeiről is érdeklődj a info@lifetiltstore.hu e-mail címen.

Külföldi megrendelés esetén csak bankkártyás fizetés lehetséges.

3. Pick Pack Pont

Rendkívüli intézkedések a 2020. március 11-én a 40/2020. (III. 11.) Korm. rendelettel elrendelt veszélyhelyzetre való tekintettel:

A töltőállomásokon és az élelmiszerüzletként üzemelő Pick Pack Pontokon továbbra is biztosítjuk a biztonságos csomagátvételt a címzettek részére. Átadópontjaink minden óvintézkedésnek eleget tesznek a csomagok átadása során, így a címzettek a bevásárlással vagy tankolással egyidejűleg átvehetik csomagjukat az adott átadóponton.

Az ország 85 városában megtalálható 350 Pick Pack Pont-jaink segítségével személyesen is átveheted a megrendelt csomagot. A Pick Pack Pont-ok Relay és Inmedio hírlapüzletek, amelyek frekventált helyeken találhatóak meg.

A Relay üzletek közlekedési csomópontoknál (MÁV, BKV, FKF, Volán társaságok, Budapest Airport) míg az Inmedio üzletek bevásárló központokban, hipermarketekben, nagyvárosok sétálóutcáin, főutcáin találhatóak meg, hogy Neked ne jelentsen gondot a csomag átvétele.
 Adott munkanapokon leadott rendelésed, amennyiben a termék készleten van,  a rendelést követő 2 - 3 munkanapon belül kerül a futárszolgálathoz, akik tovább szállítják a Pick Pack Pontokra. Kérünk, vedd figyelembe, hogy az átutalásos fizetés esetén az utalás beérkezése után indítjuk csomagod. A megrendelt áru Pick Pack Pont-ba történő megérkezésekor e-mailben értesítünk, melyet követően csomagod azonnal átveheted az értesítést követően 5 munkanapon keresztül az üzletek nyitva tartási ideje alatt, amelyek átlagosan hétfőtől-szombatig 08.00 - 20.00 óráig vannak nyitva.

A Pick Pack Pontra szállítás díja Magyarország területén egységesen: 890 Ft.


A szállítási költség automatikusan hozzáadódik a rendelési összeghez, amit a rendelés feladásakor feltüntetünk. Fontos, hogy az átvételhez jegyezd meg a rendelés azonosító számát. Pontos információkat a www.pickpackpont.hu/atveteli-pont oldalon találsz.

Kiemelt akciók, ünnepi időszak idején megnövekedhet a szállítás idő, várhatóan 20 munkanap alatt szállítjuk a megrendeléseket.

4. 24 órás kiszállítás Budapesten

Rendkívüli intézkedések a 2020. március 11-én a 40/2020. (III. 11.) Korm. rendelettel elrendelt veszélyhelyzetre való tekintettel:

A 24 órás kiszállítást határozatlan időre felfüggesztjük.

Rendelés menete Teljesítés
Rendelés beérkezésének határideje 24.00-ig
Szállítás díja minden esetben 2.500.-Ft

Azokat a rendeléseket, melyek egy adott munkanapon éjfélig befutnak hozzánk és a "24 órás kiszállítás Budapesten" opciót választották a következő munkanapon kerülnek kiszállításra.  Ez a szolgáltatás csak Budapest közigazgatási határain belül található szállítási cím esetén lehetséges! Az 24 órás kiszállítás díja 2.500.- Ft.

Jelenleg az alábbi fizetési módokat választhatod webáruházunkban:

1.  Bankkártyás fizetés


Bankkártyás fizetés esetén kényelmesen és biztonságosan vásárolhatsz webáruházunkban. A rendelésed véglegesítése után a fizető felületre irányítunk, ahol a SIX Payment által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethetsz bankkártyával. A fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattints, majd a SIX Payment fizetési felületén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A következő kártyákat fogadjuk el: a VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. A Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról visszaigazolást küld. Sikertelen tranzakció esetén a Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.
 

2.  Átutalás


A rendelés ellenértékét, a rendelés teljesítése előtt, a rendelés leadását követően átutalással is kifizetheted. Kérésedre az átutaláshoz proforma számlát küldünk e-mailben. Fontos, hogy az átutalás megjegyzés rovatában tüntesd fel a rendelés azonosítóját.

Az átutalást a következő számlaszámra kérjük teljesíteni:

Kedvezményezett: LifeT!lt Food Korlátolt Felelősségű Társaság.

Bankszámla száma: 10409015-50526867-54891015 K&H Bank Zrt.

IBAN szám: HU92 10409015-50526867-54891015

SWIFT/BIC kód: OKHBHUHB

Azokat a megrendeléseket, amelyek ellenértékét 8 munkanapon belül nem teljesítik, rendszerünk automatikusan törli.


3.  Utánvét


Az utánvéttel történő fizetés választásánál a szállítást végző futárnak kell kiegyenlíteni az áru ellenértékét a megrendelésed átvételével egyidejűleg.

Ez a weboldal a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ. Adatvédelmi tájékoztató