GYIK

Termék információk


Segítségre van szükségem a csomagválasztásnál, kihez fordulhatok?

Kérlek vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal itt, vagy az oldalon található chat ablakban és segítenek kiválasztani a számodra legkedvezőbb csomagot.


A termékek adagolásáról és felhasználásáról hol tudok információhoz jutni?

A kapszulák és egyéb étrendkiegészítők szedését megtalálod a dobozán, illetve a termék adatlapján az „Ajánlott használat” alatt.


Felbontás után meddig tárolhatók és szedhetők a termékek?

A termékeket a felbontás után, megfelelő tárolás mellett 6 hónapig javasoljuk fogyasztani. Minden termék esetén a szavatossági időt feltüntetjük a dobozon.


Gyermekeknek is ajánljátok étrendkiegészítők fogyasztását?

A termékeink felnőtt szervezet számára készültek, a fogyasztását gyermekkorban nem ajánljuk.

 
Férfiak számára is ajánljátok a termékeiteket?

Igen, a termékeinket férfiak is szedhetik.


Speciális étrendet követek, kitől kérdezhetek?

Betegségek / érzékenységek esetén mindenképpen egyeztess az orvosoddal az étrendkiegészítők szedése előtt.


Szoptatás, terhesség alatt szedhetem a termékeket?

Kérlek vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal itt, vagy az oldalon található chat ablakban.

 
Vásárlási információk
 

Ha átutalás fizetési módot választottam, hogyan járjak el?

Belföldi utalás esetén 1-2 munkanap, külföldi utalás esetén 2-3 munkanap a lekönyvelés, a csomagot ezután tudjuk átadni a futárszolgálatnak kézbesítésre.

Az átutalást a következő számlaszámra kérjük teljesíteni:

Kedvezményezett: LifeT!lt Food Korlátolt Felelősségű Társaság.

Bankszámla száma: 10409015-50526867-54891015 K&H Bank Zrt.

IBAN szám: HU92 10409015-50526867-54891015

SWIFT/BIC kód: OKHBHUHB


Fontos, hogy az átutalás megjegyzés rovatában tüntesd fel a rendelés azonosítóját.

 
A webshop mellett van bolt is, ahol vásárolhatok?

Igen, természetesen.

1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 37.

Nyitva tartás

Hétfőtől péntekig: 09:00-19:00

Szombaton: 10:00-18:00

Vasárnap: zárva

 
A shopban is megvásárolhatók a termékek/csomagok?

Igen, minden termékünk és csomagunk, ami a webshopon elérhető, megvásárolható a shopban is.



Rendelési információk


Hogyan értesülök, arról, hogy a megrendelésem sikeres volt?

A rendelés leadása után minden esetben visszaigazoló e-mailt küldünk a megadott e-mail címre. Amennyiben ez 24 órán belül nem érkezik meg, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal az info@lifetiltstore.hu címen.


Ha szeretnék a rendelésemen módosítani, kihez fordulhatok?

Kérlek vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal itt, vagy az oldalon található chat ablakban.


Szeretnék még pluszban rendelni egy meglévő rendelésemhez, ki lehet egészíteni a rendelésemet?

Kérlek vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal itt, vagy az oldalon található chat ablakban.

 
Menü rendeléssel és ételkiszállítással kapcsolatban kihez tudok fordulni?

Diétás ételrendelésre a www.lifetiltfood.hu oldalon van lehetőséged.


Hiányosan érkezett meg a megrendelésem, kihez fordulhatok?

Kérlek küldj egy fotót a csomagod tartalmáról e-mailben az info@lifetiltstore.hu e-mail címre.


Hogy tudom letölteni a programot/étrendet?

A számládon található linket a böngésződ keresőjébe kell beírnod és kérlek pontosan úgy írd, ahogy a számlán látod a http://-től kezdve a .pdf-ig, ügyelve a kis-és nagy betűkre, speciális karakterekre.

 
A rendelésemhez járó diéta nem szerepelt a csomagban. Hol tudom elérni a programot?

A csomagokhoz járó ajándék étrend / program a csomagoddal együtt érkező számla alján található linkről érhető el.

Amennyiben e-book étrendet vásároltál a Fiókom menüpont Letöltéseim almenüjéből éred el.

 

Szállítási információk

 
A leadott megrendelés után, mikor számíthatok a csomagom érkezésére?

A szállítási idő belföldi rendelés esetén 1-2 munkanap.

Kiemelt akciók, ünnepi időszak idején megnövekedhet a szállítás idő, várhatóan 20 munkanap alatt szállítjuk a megrendeléseket.

 
A rendelés kiszállításakor, milyen szállítási szolgáltatásokat vehetek igénybe?

Házhozszállítás belföldi cím esetén 990 Ft, a külföldi díjszabásról az alábbi linken tájékozódhatsz:

https://lifetiltstore.hu/fizetes_es_szallitas
 
Lehetőség van a csomagot Pickpack pontra kérni, melynek költsége 890 Ft.


Külföldre van szállítás?
 
Igen, az országok listáját és a szállítási költséget az alábbi linken találod:

https://lifetiltstore.hu/fizetes_es_szallitas

Amennyiben az ország nincs a listában, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal e-mailben az info@lifetilstore.hu címen.

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információkat tárolnak a böngésződben, például felismerik amikor visszatérsz a weboldalunkra vagy segítik a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak. Részletes információt a sütikről Adatkezelési tájékoztatónkban olvashatsz.