ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

1. Általános információk

1.1. A Szolgáltató adatai

A lifetiltstore.hu és a lifetiltfood.hu webáruházak és a webloldalak üzemeltetője:
Cégnév: LifeT!lt Food Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1138 Népfürdő u. 22. B.torony 15.em. (Duna Tower Irodaház)
Elérhetőség:
Tel.: 061/300-4555
E-mail: info@lifetiltstore.hu, info@lifetiltfood.hu
Web: www.lifetilt.hu; www.lifetiltstore.hu; www.lifetiltfood.hu
Adószám: 24719348-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-178836

Nyilvántartásba vevő szerv: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
(továbbiakban: Szolgáltató vagy Eladó)

Tárhely Szolgáltatóra vonatkozó adatok:
Cégnév: SigmaNet Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely cím: 1132 Budapest, Viktor Hugo u. 18-22.
E-mail: info@sigmanet.hu

1.2. A webáruház általános bemutatása

A lifetiltstore.hu oldal webáruház része testépítéshez, alakformáláshoz, egészséges életmódhoz kapcsolódó termékek értékesítésével foglalkozik. A webáruházban történő vásárlás kizárólag elektronikus úton, a http://lifetiltstore.hu/ webcímen lehetséges. A lifetiltfood.hu weboldalon egészséges napi, heti, havi ételmenü rendelhető.

A http://lifetiltstore.hu/ és a http:/lifetiltfood.hu/ weboldalakon történő vásárlás feltétele, hogy a vevő (továbbiakban: Vevő vagy Fogyasztó) magára nézve kötelezően elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket, amelyről a megrendelés menete folyamán jognyilatkozatot tesz. 

A http://lifetiltstore.hu/ weboldalon történő vásárláshoz ajánlott, a http:/lifetiltfood.hu/ weboldalon kötelező a regisztráció. A regisztráció során megadott személyes adatokat a Szolgáltató az Adatvédelemi és Adatkezelési Szabályzatban foglaltak szerint kezeli. A http://lifetiltstore.hu/ webáruházban történő vásárlás esetén a jelen Általános Szerződési Feltételekben leírtak szerint adásvételi szerződés jön létre a Szolgáltató és a Vevő között. A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, az az elektronikus úton megtett jognyilatkozattal jön létre. A szerződéskötés nyelve magyar. A szerződés a magyar jog hatálya alá tartozik.

2. Elektronikus szerződéskötés (vásárlás) menete

2.1 Az áru bemutatása, árak, akciós termékek

A webáruházban minden áru részletes leírással kerül bemutatásra, amely megkönnyíti a vásárló számára az áru kiválasztását és a vásárlás melletti döntést. Mindezek mellett felhívjuk a figyelmet arra, hogy az oldalakon található képek csak illusztráció céljára szolgálnak, a tényleges termékek minimálisan ugyan, de eltérhetnek a képen látottaktól. Az oldalakon megjelenő programjaink és diétáink mindegyike nem nyomtatott formában érhető el, a hozzáférést a megrendelés összegének kiegyenlítése után biztosítjuk. Ez alól kivételt képeznek azok, ahol külön felhívjuk a figyelmet a nyomtatott formátumra. Az oldalakon szereplő árak tartalmazzák az áfát.

A Szolgáltató az árváltozás jogát fenntartja, minden előzetes bejelentés nélkül. Áraink, illetve termékeink folyamatosan változhatnak, bővülhetnek. Az egyes akciók a weboldalainkon egyértelműen feltüntetésre kerülnek az akció keretébe tartozó termékek, a vonatkozó kedvezmények megjelölésével, a kedvezmények összevonására nincs lehetőség. Egy időben két kedvezmény egyszerre történő felhasználása nem lehetséges. Az akciós áruk esetében az akció minden esetben a megadott dátumig, vagy a készlet erejéig tart. Kizárólag a kedvezményes áron leadott rendelést tekintjük teljesítendőnek, amennyiben a vásárló az akció/kampány ideje alatt nem tudta a kedvezményes árut megrendelni a webshopból más felületen (e-mailben vagy telefonon) erre nincs lehetősége, módosítani a megrendelést nem lesz lehetősége. A megrendelésétől számítva 14 napig elállhat, így viszont a kedvezményre már nem lesz jogosult. Kampányok ideje alatt a megrendelések módosítására, összevonására nincs lehetőség.

Amennyiben készlethiány miatt az akciósan rendelt terméket nem tudjuk szállítani, erről a megadott e-mail címre értesítést küldünk, és a kifizetett vételárat visszatérítjük.

2.2 Az áru kiválasztása, a vásárlás menete

A Vevő a kiválasztott árut a “Szatyor” –ba rakhatja. Ezt követően mód van a vásárlás folytatásával újabb termékek kiválasztására, és a “Szatyor”-ba helyezésére. A megrendelés véglegesítése előtt a Vevőnek lehetősége van arra, hogy a „Szatyor” tartalmát módosítsa, onnan árut távolítson el, darabszámot módosítson, vagy újabb árut helyezzen el. Ugyancsak módja van ellenőrizni, és szükség esetén javítani a megadott vásárlói adatokat. A vásárlási minimum meghatározásában a szolgáltató bármilyen módosítással élhet, ennek jelenlegi értéke: 9.000.-Ft

A megrendelés létrejöttéhez Vevőnek el kell fogadnia Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeit. Megrendeléskor kötelező megadni a Vásárló valós nevét, címét, telefonos elérhetőségét, e-mail címét, illetve a számlázáshoz szükséges adatokat. 

2.3 Szállítási díj

A termék szállítási díjáról a Vevő a vásárlás előtt a “Szállítási feltételek” menüpontban előzetesen tájékozódhat. A megrendelés véglegesítése előtt a szállítási cím szerinti végleges szállítási díj összegével emelkedik a megrendelt áruk végösszege, így a Vevő ennek tudatában dönthet a megrendelés véglegesítéséről.

2.4 Fizetés

 Jelenleg az alábbi fizetési módokat választhatja webáruházunkban:

  ● Bankkártyás fizetés: bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhat webáruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után a Vásárlót a SIX Payment Services fizető felületére irányítjuk, ahol a jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a SIX Payment Services fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A következő kártyákat fogadjuk el: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. A SIX Payment Services sikeres vásárlást követően a tranzakcióról visszaigazolást küld, sikertelen tranzakció esetén hibaüzenetben közli a hiba okát.

Oldalun a bankkártyás fizetést a SIX Payment Services-en keresztül biztosítja. 

 ● Utánvét: Az utánvéttel történő fizetés választásánál a szállítást végző futárnak kell kifizetni az áru ellenértékét. A csomag megrendelése előtt lehetőség van utánvét igénylésére. Ez azt jelenti, hogy a csomag értékét és a szállítás díját is fizetheti a címzett a küldemény átvételekor a futárnak készpénzben. A szolgáltatás díja: 500.- Ft, mely hozzáadódik a csomagszállítási díjhoz. A módosítás jogát fenntartjuk.

 ● Átutalás: A rendelés ellenértéke, a rendelés teljesítése előtt átutalással is kifizethető. Kérésre, az átutaláshoz proforma számlát küldünk e-mailben. Fontos, hogy az átutalás megjegyzés rovatában fel legyen tüntetve a rendelés azonosítója. A rendelés végösszegét a K&H Bank aznapi vételi árfolyama szerint kérjük számolni és elutalni.
 
Ha a Vevő – szóban vagy írásban – úgy nyilatkozik, hogy nincs adószáma, vagy az ügyletben nem áfaalanyként jár el, és ezért a számlázáshoz nem ad meg az adószámot, akkor a számlának nem kell vevői adószámot tartalmaznia.


Az átutalást a következő számlaszámra kérjük teljesíteni:

LifeT!lt Food Korlátolt Felelősségű Társaság

K&H Bank Zrt.

Bankszámla száma: 10409015-50526867-54891015

IBAN szám: HU92 10409015-50526867-54891015
 

A beérkező átutalás feldolgozása 2-3 munkanap. A szállításra csak a befizetett összeg jóváírását követően, és a kifizetés feldolgozását követően kerül sor. A szállítás ideje a kiválasztott opciótól függően alakul, melyről a Vásárló megrendeléskor előzetesen tájékoztatást kap a szállítási információknál. Ha az átutalást teljesítő személy neve eltér a megrendelő személyétől, a közlemény rovatban az azonosító mellett ennek feltüntetése is szükséges. Amennyiben 15 napon belül nem érkezik meg bankszámlánkra a megrendelés végösszege, a rendelés automatikusan törlésre kerül rendszerünkből. A termékek kiszállítását, csak a fizetési tranzakció lezárását követően kezdjük meg.

2.5 Megrendelés visszaigazolása, a szerződés létrejötte

A Szolgáltató a megrendelést követően haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül elektronikus úton, a regisztráció során megadott e-mail címre továbbít egy megerősítő e-mailt, annak ellenőrzésére, hogy a regisztrációt valóban a megadott e-mail cím használója kezdeményezte. Amennyiben megrendelésed elküldésétől számított 48 órán belül nem kapsz visszaigazolást az általad megadott valós e-mail címre megrendelésed elfogadásáról vagy elutasításáról, mentesülsz az ajánlati kötelezettség alól. 

A távollévők közötti szerződés a fenti visszaigazolással jön létre, amely időponttól kezdve abból a felekre nézve jogok és kötelezettségek származnak, ha a Szolgáltató a visszaigazolást követően egy újabb e-mailben vagy például telefonon értesíti a Vevőt a megrendelés teljesítéséről, a termék postára adásáról (a futárcégnek való átadásáról) vagy az üzlethelyiségben való átvétel lehetőségéről.

Az e-mailben küldött automatikus visszaigazolással a Szolgáltató még nem fogadja el a megrendelést, ez még nem jelenti a szerződés létrejöttét, mivel a visszaigazolás mindösszesen a megrendelés Szolgáltatóhoz való megérkezését igazolja. Így adott esetben tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén a Szolgáltató nem köteles a termék leszállítására az automatikus visszaigazolásban foglalt feltételekkel.

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelést indokolt esetben visszautasítsa, vagy bármikor, átmenetileg vagy véglegesen visszavonja, így különösen

 ● valótlan vagy hiányos adatok megadása;

 ● a jelen ÁSZF rendelkezéseinek megsértése, vagy a Szolgáltató, a jogtulajdonosok és/vagy más felhasználók személyes adataival, a Szolgáltatás rendszerével vagy a Termékekkel történő bármilyen visszaélés esetén.

A visszautasítás, illetve visszavonás okáról a Szolgáltató a Vevőt e-mail üzenetben tájékoztatja. Amennyiben megrendelésével kapcsolatban bármilyen kérdése van, jelezze az info@lifetiltstore.hu vagy az info@lifetiltfood.hu címen és munkatársunk a megadott elérhetőségei egyikén megkeresi.

 2.6 Szállítás

Az áruk szállítási címre történő szállítását a Szolgáltatóval szerződött futár cég (továbbiakban: Szállító) végzi, illetve lehetőség van a megrendelt árunak Pick Pack Pontokon történő átvételére is. Az áru kiszállítására a Szolgáltató és a Szállító között létrejött szállítási szerződés feltételei vonatkoznak. A teljesítés a Vevő által történő szállítási címre, illetve kiválasztott Pick Pack Pontra történő kiszállítással, és annak a Vevő vagy megbízottja részére történő átadással történik. A kárveszély az átadással száll át a Vevőre.

Kampányok, akciók ideje alatt megnövekedett rendelésszám miatt nem tudjuk garantálni a 3 munkanapon belüli kézbesítést. Kiemelt akciók, ünnepi időszak idején a szállítás idő megnövekedhet, 20 munkanapon belül vállaljuk a megrendelések kiszállítását.

3. Elállás joga

3.1 A Szolgáltató elállási joga

A készlet adatok frissítése, aktualizálása naponta történik, ennek ellenére esetenként előfordulhat, hogy bár a rendszer felvette a rendelést, a termék már elfogyott, vagy nem beszerezhető, erről a Szolgáltató minden esetben értesíti a vásárlót. A Szolgáltatót megilleti továbbá az elállás joga abban az esetben is, ha az áru árának feltüntetése hibásan történt, és a Vevő a megrendelését a hibás áron véglegesítette. Elállás esetén a Szolgáltató a Vevő részére e-mailben küldi meg nyilatkozatát, és a Szolgáltató ügyfélszolgálata azonnal felveszi a Vevővel a kapcsolatot egyeztetés céljából, valamint a Vevő által megfizetett összeget haladéktalanul visszautalja a Vevő számlájára.

3.2 A Vevő elállási joga

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet értelmében a Vevő a megrendelt áru kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, és visszaküldheti a megrendelt terméket. A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének a napja és a megrendelt áru átvételei közötti időszakban is gyakorolhatja. A terméket a Vásárló a saját költségén köteles visszajuttatni.

Az elállási/felmondási határidő a termék adásvételére irányuló szerződés esetében: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.”.

A fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni. A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését. Ammenyiben a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja elállás esetén az ebből adódó többletkölstéget a vállalkozás nem köteles megtéríteni.

A Szolgáltató az áru visszaérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a vételárat a Vevő részére. A fenti határidőn belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ide nem értve a fuvarozási költséget.

A Szolgáltató előzetes eltérő megállapodás kivételével, kizárólag a sérülésmentes termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A visszaszállítás során eltűnt áruért a Szolgáltatót felelősség nem terheli. Az áru hiányában az eladót semmilyen kötelezettség nem terheli. A vállalkozás követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.

Ruházati termékek esetén egyazon típusú termék más méretre történő cseréje megengedett, abban az esetben, ha a termék sérülésmentesen, az eredeti címkével ellátva érkezik vissza Szolgáltatóhoz. A csere jog gyakorlása során a termék visszajuttatásának és a csere termék kiszállításának költsége a Vevőt terheli.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát* köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: LifeT!LT Food Kft. 1138 Budapest, Népfürdő utca 22. B torony 15. em., e-mail: info@lifetiltstore.hu

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

*Az alábbi Nyilatkozatot szükséges letölteni, majd kitöltve visszajuttatni a Szolgáltató felé.

4. Kellékszavatosság

A fogyasztó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

A fogyasztó - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a fogyasztó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a vállalkozással közölni. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el.

A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik.

5. Termékszavatosság, jótállás

Ingó dolog (termék) hibája esetén a fogyasztó termékszavatossági igényt érvényesíthet, azaz a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követ Termékszavatossági igényét a fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

Termékszavatossági igényét a fogyasztó kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.


Az 51/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról értelmében a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott, a fenti rendelet 1. mellékletben felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre a rendelet szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki:

A jótállás időtartama:

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,

b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

E határidők elmulasztása az alábbi kivétellel jogvesztéssel jár. A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.

A fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Kijavítás iránti igény teljesítésekor a vállalkozásnak vagy - a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a javítószolgálatnak a jótállási jegyen vagy ahhoz csatoltan fel kell tüntetnie:

a) a kijavítás iránti igény bejelentésének és a kijavításra történő átvételnek az időpontját, valamint gépjármű esetében a kilométeróra állását,

b) a hiba okát és a kijavítás módját, továbbá

c) a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő visszaadásának időpontját, valamint gépjármű esetében a kilométeróra állását.

Kicserélés iránti igény teljesítésekor a vállalkozásnak a jótállási jegyen fel kell tüntetnie a kicserélés tényét és időpontját.


Ha a rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

Ha az e rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

6. Panaszkezelés

Amennyiben a Vevőnek a honlap üzemelésével, az azon szolgáltatott információkkal kapcsolatban, vagy a vásárlással kapcsolatban észrevétele vagy panasza van, úgy azt Szolgáltatónak az alábbi e-mail címen jelezheti: info@lifetiltstore.hu. Minden egyes panaszt érdemben kivizsgálunk, és annak eredményéről legkésőbb 30 napon belül a Vevőt tájékoztatjuk.

Amennyiben a Vevő a panasz kezelésével nem elégedett, úgy az alábbi felügyeleti szervekhez fordulhat.

Felügyeleti szervek:
Budapest Főváros XIII. Kerület Jegyzője
Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Főosztály
(1051 Budapest, Sas u. 19., tel.: (1) 450-2598)

Budapesti Békéltető Testület
(1016 Budapest, Krisztina krt. 99.)

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara
(1016 Budapest, Krisztina krt. 99.)

Ha Ön panasszal élni kíván, szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát* köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: LifeT!LT Food Kft. 1138 Budapest, Népfürdő utca 22. B torony 15. em., e-mail: info@lifetiltstore.hu

Ön határidőben gyakorolja ezen jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi nyilatkozatát.

Mi az az online vitarendezés?

Az Európai Bizottság egy internetes felületet, az online vitarendezési platformot (OVR platform) működteti azon fogyasztók számára, akik panasszal kívánnak élni az általuk online vásárolt termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, és fel szeretnének kérni egy semleges harmadik felet, azaz egy alternatív vitarendezési testületet a panasz kezelésére.

Hol érhető el az online vitarendezési platform (OVR platform)?
Az OVR platform a https://webgate.ec.europa.eu/odr oldalra kattintással érhető el.

Mely országok fogyasztói és online vállalkozásai élhetnek az online vitarendezéssel?
Az online vitarendezés az Európai Unió valamennyi tagállamában, Izlandon, Norvégiában és Liechtensteinbe érhető el.

Belföldi és határon átnyúló jogvitákban is igénybe vehető az online vitarendezés?
Igen, a magyar és az előbb felsorolt bármely országban honos online vállalkozással, szolgáltatóval szembeni panaszok, jogviták esetén is lehetőség van online vitarendezésre.

Mely vitarendezési testületek közreműködése kérhető az online vitarendezés során?
Azok a vitarendezési testületek (hazánkban a békéltető testületek) szerepelnek az online vitarendezési platform jegyzékében, amelyek megfelelnek bizonyos működési és minőségi előírásoknak, és amelyeket a nemzeti hatóságok is elismernek, illetve az Európai Bizottság részére bejelentettek.

Milyen előnyei vannak az online vitarendezésnek?
Az új platform a fogyasztók és a kereskedők számára egyaránt megkönnyíti az internetes vásárlással kapcsolatos viták online rendezését. Ha probléma merül fel az internetről rendelt termékkel vagy szolgáltatással, a https://webgate.ec.europa.eu/odr linkre kattintva három egyszerű lépésben tölthetik ki a panasztételi űrlapot. További előny, hogy a felhasználók a teljes vitarendezési eljárást online bonyolíthatják. A platform többnyelvű; fordítói szolgáltatás révén segíti a különböző európai országokból származó feleket érintő viták rendezését. A honlap az EU összes hivatalos nyelvén, továbbá izlandi és norvég nyelven áll rendelkezésre. Tehát ha Ön az EU-ban, Norvégiában, Izlandon vagy Liechtensteinben él, a platformon megkeresheti, hogy mi lenne a legjobb megoldás fogyasztói problémájára, közvetlenül meg tud állapodni a kereskedővel a problémát orvosló megoldásban, illetve megállapodhatnak abban, hogy melyik vitarendezési testület kezelje az ügyet.

Szükséges-e valamilyen speciális regisztráció az online vitarendezéshez?
A panasz benyújtásához nem szükséges, de tekintettel arra, hogy az OVR-platformot az Európai Bizottság üzemelteti, az online vitarendezés lefolytatásához szükséges egy EU login fiókot létrehozni az alábbi linken: https://webgate.ec.europa.eu/cas/eim/external/register.cgi

Hogyan indítható ügy az OVR platformon?
Ügy az alábbi linkre kattintással indítható:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.complaints.screeningphase

Az OVR-platformon keresztül is felvehetem a kapcsolatot a kereskedővel?
Igen, Az OVR-platformon közvetlenül a kereskedővel is tudja rendezni a problémát. Ez akkor lehet hasznos, ha még nem lépett kapcsolatba a kereskedővel vagy a kereskedő nyitott a párbeszédre. Az OVR-platform értesíti a kereskedőt az Ön kérelméről. Ha a kereskedő hajlandó megbeszélni az ügyet, akkor a platformon keresztül közvetlenül is üzenetet válthatnak egymással, küldhetnek egymásnak csatolmányokat (pl. a termékről készült fotókat) és az online megbeszélés időpontját is kitűzhetik.
A megegyezésre összesen legfeljebb 90 nap áll rendelkezésükre. Ön és a kereskedő is bármikor kiléphet a közvetlen egyeztetésekből. A kereskedő listát is készíthet azokról a vitarendezési testületekről, amelyek bevonását a megoldás közvetlen keresése helyett javasolja. Ebben az esetben 30 nap áll a rendelkezésükre, hogy megállapodjanak a vitarendezési testületben, különben a platformon lezárásra kerül az ügy.
Ha a kereskedő az Ön kérelmét azonnal elutasítja, illetve az egyik fél kilép a folyamatból vagy 90 nap után sincs eredmény, Ön vitarendezési testületet is bevonhat vagy egyéb jogi megoldással élhet. Az egyéb jogi lehetőségekről itt tájékozódhat:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.consumer.rights#inline-nav-2

Hogyan történik a vita rendezése vitarendezési testület bevonásával?
A fogyasztó az OVR-platformon engedélyezett vitarendezési testületet is bevonhat a probléma megoldásába. A vitarendezési testület egy olyan semleges harmadik fél, amely abban segít, hogy a fogyasztó és a kereskedő megoldhassa a vitás kérdést. Ez a bírósági eljárásnál kevésbé költséges és gyorsabb alternatívát kínál. Az OVR-platform értesíti a kereskedőt az Ön panaszáról. Ha a kereskedő beleegyezik az OVR-folyamatban való részvételbe, meg kell egyezniük, hogy melyik vitarendezési testület kezelje az ügyüket. A kereskedő összeállítja az általa ajánlott vitarendezési testületek listáját, Ön pedig a platformon választ egyet vagy új listát kér. A panasz benyújtásától 30 nap áll a rendelkezésükre ahhoz, hogy közösen kiválasszák az ügyüket kezelő vitarendezési testületet.
Ha ez idő alatt nem tudnak megegyezni a vitarendezési testületben vagy a kereskedő nem vesz tudomást a panaszról, Ön más vitarendezési megoldással is megpróbálkozhat. Az egyéb jogi lehetőségekről itt tájékozódhat:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.consumer.rights#inline-nav-2

Hol kaphatok tájékoztatást és technikai segítséget az online vitarendezéshez?
Az OVR kapcsolattartó pont nyújt tájékoztatást és technikai segítséget az OVR-platform használatához és az online vitarendezés folyamán. Fontos, hogy az ún. OVR pont nem vesz részt érdemben az online vitarendezés folyamatában. 2019. szeptember 1-től az Innovációs és Technológiai Minisztériumban működő Európai Fogyasztói Központ látja el a hazai OVR kapcsolattartó pont feladatait.

Milyen módon érhetem el a hazai OVR kapcsolattartó pontot?
A hazai OVR kapcsolattartó pont elérhetőségei az alábbiak:
Innovációs és Technológiai Minisztérium - Európai Fogyasztói Központ
Székhely: 1027 Budapest, Csalogány u. 9-11.
Levelezési cím: 1440 Budapest Pf. 1.

Telefon: 06-1-795-52-33, E-mail: odr@itm.gov.hu

Hol találok bővebb információt az OVR-platform működéséről és az online vitarendezésről?
A fenti tájékoztatás mellett Európai Bizottság OVR honlapján bővebb tájékoztatás érhető el az alábbi linkeken: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.help.new
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show


7. A jelen ÁSZF hatálya, záró rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a 2013. évi V. törvény a Polgári törvénykönyvről, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, illetve az 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről rendelkezései az irányadók.

Az ÁSZF hatálya a Szolgáltatóra, valamint a Vevőkre terjed ki. A Szolgáltató és a Vevő közötti jogviszony akkor jön létre, ha a Vevő rendszerbe való regisztrációja megtörténik, vagy a Vevő a megrendelés során jelen ÁSZF-et elfogadja, és a Vevő részére a Szolgáltató által elektronikus úton továbbított jelen ÁSZF szerinti visszaigazolás megtörténik.

Az ÁSZF érvényes szövegének hatályba lépés napja az a nap, amely a honlapon feltüntetésre került. Az ÁSZF határozatlan időre szól. Az ÁSZF módosításának esetén a folyamatban lévő megrendelésekre a megrendelés dátuma szerint érvényes ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.  

8. Adatvédelemre és az adatkezelés biztonságára vonatkozó információk

Az Ön személyes adatainak védelme a LifeT!LT Food Kft. és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar szabályozásnak (2011. évi CXII. törvény) és az EU adatvédelmi előírásainak (EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE).

Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk, kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.

Az adatkezelésre vonatkozó Önt érintő irányelveinket az Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzatunkban olvashatja el az alábbi linken. 

9. LifeT!LT Hűségpont rendszer

9.1. A program szervezője 

Lifetilt Food Kft. H-1138 Budapest, Népfürdő u. 22. B ép. 15. em.

9.2. Résztvevők

A Programban részt vehet bármely természetes személy, aki a jelen részvételi szabályzatot elfogadja, és a programban e szabályzatnak megfelelően vesz részt.

Hűségpont rendszerünk:

Minden regisztrált vásárlónkat lifetiltstore.hu oldalunkon történő vásárlásai után hűségpontokkal jutalmazzuk.

9.3. Hogyan működik?

Amennyiben a lifetiltstore.hu oldalon vásárolsz, minden vásárlás után bruttó 2%-ot írunk jóvá hűségpontok formájában a számlád egyenlegén. A rendszer a pontokat automatikusan kiszámítja és a termék átvételét követően jóváírja. A pontok jóváírása függ a szállító partnereink visszajelzésének a gyorsaságától is, kérlek, légy türelemmel, a pontjaid jóváírása minden esetben megtörténik. Így akár a következő vásárlásod végösszegét is tudod csökkenteni vele. Pontjaidat az első vásárlástól számított egy évig tudod beváltani.

Aktuális pontegyenlegedet bármikor megtekintheted felhasználói profil adatainál a webáruházunkba történő belépés után.

9.4. Hogyan tudod levásárolni a pontjaidat?

A számláján összegyűlt pontokat bármikor levásárolhatod. A vásárlási folyamat végén kell bejelölnöd, hogy fel szeretnéd-e használni a pontjaidat, vagy tovább gyűjtöd azokat. 1 pont = 1 Ft.

Egy vásárlás során a vásárlás értékének 50%-át tudod pontokkal levásárolni, a szállítási költségen kívül, mivel a szállítási költségre nem vonatkoznak a hűségpontok.

A pontok beváltása kampányonként eltérő lehet, az irányadó ebben az esetben az ÁSZF.

Időről időre lesznek speciális termékek az oldalunkon, melyeket csak pontért vásárolhatsz meg, vagy különleges kampány keretén belül több pontot érnek.

9.5. Egyéb szabályok:

1. A vásárlások után kapott pontok készpénzre nem válthatók, a pontok nem átruházhatók más vásárlók részére.
2. A hűségpontok a csomag átvételét követően 7-10 munkanapon íródnak jóvá a számlázott rendelése alapján.

       Az automatikus rendelés visszaigazolás után történt módosítások miatt előfordulhat, hogy a jóváírt hűségpontok mennyisége eltér az automatikus rendelés

       visszaigazolásban feltüntetett pontoktól.

       A rendelések módosításáról kollégáink minden esetben telefonon egyeztetnek az érintett ügyfelekkel.
3. Valutás vásárlás esetén a hűségpontok a Magyar Nemzeti Bank aktuális árfolyama szerint kerülnek átszámolásra a kerekítés szabályainak megfelelően.
4. Meghiúsult, lemondott és át nem vett rendelésekért nem járnak hűségpontok.
5. A hűségpontok kizárólag a lifetiltstore.hu weboldalán használhatóak fel.
6. A Programba bevonásra került valamennyi termék esetén a bruttó kedvezményes és teljes fogyasztói ár változtatásának jogát fenntartjuk.
7. Fenntartjuk a jogot a jelen részvételi szabályzat módosítására vagy súlyos jogsértés észlelése esetén a teljes hűségprogram törlésére.
8. A Szervező jogosult a jelen szabályzat feltételeit megváltoztatni a Résztvevők megfelelő és egyidejű tájékoztatása mellett.
9. A Program nem vonható össze semmilyen egyéb párhuzamosan futó akcióval. Az akcióban szereplő termékek esetén a pontok az akciós árból kerülnek jóváírásra.
10. Bármilyen kérdés, észrevétel esetén állunk a vásárlók rendelkezésére az info@lifetiltstore.hu e-mail címen.

LIFETILT Instagram nyereményjáték szabályzata és részvételi feltételei – 2021. 09. 26.

KÉRJÜK, HOGY A SZABÁLYZATOT FIGYELMESEN OLVASD EL, ÉS CSAK AKKOR VEGYÉL RÉSZT A JÁTÉKBAN, HA AZ ITT LEÍRTAKKAL EGYETÉRTESZ.

1. A Játék szervezője

Az üzenőfali villámjátékok (a továbbiakban: „Játék”) szervezője: Lifet!lt Food Kft (székhely: 1138 Budapest, Népfürdő utca 22. B. ép. 15. em., adószám: 24719348-2-41, cg. szám: 01 09 178836) (a továbbiakban: „Szervező”). A Játék lebonyolításával összefüggő, annak végrehajtásával kapcsolatos egyes feladatokat a Szervező által megbízott ügynökség, a Be Social Kft. (székhely: 1037 Budapest, Seregély utca 3-5., adószám: 24239482-2-41, cg. szám: 01-09-997245) (a továbbiakban: „Lebonyolító”) látja el.

2. Részvételi feltételek

2.1 A Játékban kizárólag magyarországi lakó- vagy tartózkodási hellyel, valamint a magyar hatóságok által kiállított érvényes személyazonosító igazolvánnyal, továbbá saját Instagram profillal (a továbbiakban: ”Instagram profil”) rendelkező, 18. életévét betöltött magyar állampolgár, a 2.3 pontban meghatározott személyek körébe nem eső, cselekvőképes természetes személy (a továbbiakban: „Játékos” vagy „Résztvevő”) vehet részt, aki a Játék 3. pontban írt időtartama alatt
(a)  a Rajongói oldal (jelen játék esetében a LIFETILT Instagram oldala) felületén posztolt kérdésre (a továbbiakban: „Poszt”) válaszol, és
(b)  elfogadja a jelen játékszabályzatban (a továbbiakban: „Játékszabályzat”), valamint a Instagram által előírt irányelvekben meghatározott valamennyi feltételt, és hozzájárul a Instagramhoz való csatlakozással a Szervező rendelkezésére bocsátott – a Instagram regisztráció során megadott – személyes adatainak (teljes név, Instagram ID) Játékkal összefüggő, a 7. pontban írtak szerinti kezeléséhez (a továbbiakban együtt: „Pályázat”).

2.2. A beküldött Pályázat utólag szerkeszthető, módosítható, de ez befolyásolhatja a játékban való részvételt.

2.3. A Játékból ki vannak zárva a Lifet!lt Food Kft., valamint a Be Social Kft. munkavállalói, szerződéses partnerei és ezen Ptk. 8:1. § (1) bekezdés 1. pontja szerinti közeli hozzátartozói, valamint a Játék lebonyolításában részt vevő egyéb közvetlen közreműködők és azok közeli hozzátartozói.

2.4. A Játékosok a Instagramhoz való csatlakozás során rendelkezésre bocsátott adataik alapján kerülnek azonosításra (Instagram név, Instagram profilkép és Instagram ID). Az adatok esetleges változásaiból eredő, a Szervező érdekkörén kívül eső, technikai problémákért (különösen, de nem kizárólag adatok megváltozása, Instagram profil törlése stb.) a Szervezőt, illetve a megbízásából eljáró Lebonyolítót semmilyen felelősség nem terheli.

2.5. Azok a Pályázatok, amelyek a Játékszabályzatban leírt alaki és tartalmi előírásoknak nem felelnek meg, a Játékból automatikusan kizárásra, míg az érvényes Pályázatok számítógépes rögzítésre kerülnek, mely Pályázatokat a sorsolás végéig őrzi meg a Lebonyolító.

2.6. A Szervező a nem valós adatokat megadó résztvevőket automatikusan kizárja a Játékból.

2.7. A Szervező kizárólag azokat a Pályázatokat tekinti érvényesnek, amelyeket a Játékosok által regisztrált saját Instagram profilon keresztül küldenek be a Játékba. Amennyiben a Játékos nem saját maga által regisztrált Instagram profilt vesz igénybe, a Játékkal kapcsolatos, e-mail postafiók és Instagram profilt használt jogosultságból fakadó vitákkal kapcsolatban a Szervező, valamint a Lebonyolító mindennemű felelősségét kizárja.

2.8. A Pályázat beküldésével a Játékos tudomásul veszi, hogy a Játék technikai infrastruktúrájának tartalma, teljesítménye, üzenet- és adatátviteli-, valamint válaszadási sebessége a kiszolgáló technológia függvénye, és ezáltal ezeket kedvezőtlenül befolyásolhatja olyan, a Szervezőn kívülálló tényező, mint például (de nem kizárólagosan) kapcsolati hiba, a szerver számítógépek teljesítménye, a hálózati leterheltség, a hálózati torlódás, a lefedettség, valamint a biztonságos hálózati kapcsolat fenntartása. A Szervező és a Lebonyolító az e bekezdésben írtakból fakadó mindennemű felelősséget kizár.

2.9. A Pályázatokat a Játékszabályzat feltételeinek teljesítése végett a Szervező megvizsgálhatja, és amennyiben azok, illetve az azt beküldő Játékos bármely okból nem felel meg a Játékszabályzat feltételeinek, úgy az érintett Játékost a Játékból kizárhatja.

2.10. A Játékból – a Szervező megítélése alapján – kizárásra kerülhetnek azok a Játékosok, akik a Játék szellemével ellentétesen egy természetes személy neve alatt csapatban, vagy tömegesen generált e-mail címekkel, Instagram profilokkal vagy nem létező személyeket tartalmazó Instagram profillal vesznek részt a játékban, azzal a céllal, hogy a nyerési esélyeiket ezzel a megtévesztő magatartással megnöveljék. Ilyen játékosoknak minősülnek például a sorsolásokon és egyéb nyereményjátékokon történő részvétel érdekében társult személyek, akik a nyeremények megszerzése érdekében összehangolják cselekményeiket és egy név alatt több személy teljesítményeit egyesítik, vagy akik egy személyben több felhasználói profillal is részt vesznek a Játékban, és ezzel megfosztják a nyerési esélyektől a tisztességesen játszani kívánó többi játékost. Ilyen személyeknek minősülnek továbbá, akik nem valós adatokkal, vagy nem valós felhasználói profillal vesznek részt a Játékban, abból a célból, hogy tisztességtelenül növeljék a saját nyerési esélyeiket. A jelen pontban meghatározott, tisztességtelen magatartást tanúsító résztvevők vagy játékosok kötelesek megtéríteni minden olyan kárt, amelyet a Játékkal összefüggésben a Szervezőnek és/vagy Lebonyolítónak okoztak.

2.11. A Játékból továbbá kizárásra kerülnek azok a Játékosok is, akik Pályázata

•   sértheti más szerzői jogait,
•   olyan elemeket tartalmaz, ami faji, nemzetiségi, vallási, világnézeti, nemi vagy politikai ellentéteket szít, illetve súlyos vagy széleskörű ellenállást vált ki,
•   erőszakos és egyéb, a gyermekek fejlődését hátrányosan befolyásoló kijelentéseket tartalmaznak,
•   pornográf, trágár, alpári, másokat lejárató tartalmú,
•   a LIFETILT márkára és a termékekre vonatkozó sértő kijelentéseket tartalmaz,
•   a LIFETILT márka versenytársaira vonatkozó logókat, képeket, üzeneteket tartalmaznak,
•   bátoríthat egészségre ártalmas anyagok használatára,
•   tartalmazhat burkolt vagy nyílt reklámot,
•   tartalmazhat bűncselekményre vagy szabálysértésre, illetve más jogszabálysértésre való felbujtást,
•   tartalmazhat jogosulatlan vagy tisztességtelen piaci magatartás és versenykorlátozás tilalmáról szóló törvény által tiltott módon megszerzett adatokat, vagy üzleti titkokat, szabadalmakat és védjegyeket, adatvédelmi törvénybe ütköző közléseket,
•   sértheti a természeti, történelmi tudományos, kulturális értékek megbecsülését.

Továbbá a beküldött Pályázat nem ütközhet egyéb jogszabály rendelkezéseibe, nem sértheti az általánosan elfogadott erkölcsi normákat, valamint a jóízlést.

3. A Játék Időtartama

A Játék 2021. október 04. 23:59-ig

Sorsolás: 2021. október 5. napon.

Eredményhirdetés: 2021. október 5. napon.  

Eredményhirdetés módja: A Játék alatt, Instagram komment formájában.

4. A Játék menete, Nyertes Pályázatok, Nyeremények

4.1. A játékosoknak a LIFETILT Instagram oldalán üzenőfali bejegyzés formájában megfogalmazott Nyereményjáték! feladatot kell végrehajtaniuk. A feltett kérdésre az adott poszt alatt kommentben a 3. pontban megjelölt határidőig helyesen válaszolók vehetnek részt a 4.2 pontban írt sorsoláson. Egy Játékos csak 1 db hozzászólással vesz részt a sorsoláson. Amennyiben egy Játékos több, nem azonos tartalmú Pályázatot is beküld a játékba, az utolsóként beküldött Pályázatát tekintjük érvényesnek.

4.2. Szervező az érvényes Pályázatot benyújtó Játékosok között összesen 3 db nyertest sorsol ki a véletlenszerűség elvének eleget tevő gépi sorsolással (http://socialwinner.besocial.hu) a Lebonyolító székhelyén (cím: 1037 Budapest, Seregély utca 3-5.), háromtagú sorsoló bizottság jelenlétében. A bizottság a sorsolásról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyet a bizottság tagjai a sorsolást követően aláírásukkal hitelesítenek. Szervező a sorsoláson 3 db tartaléknyertest sorsol ki. A tartaléknyertes az 5. pontban leírtak szerint minősül a Nyereményre jogosultnak, amennyiben a nyertes Pályázat bármely okból érvénytelen vagy a nyertes a Játékból a Pályázatával összefüggő egyéb okból kizárásra kerül.

4.3. Nyeremény:

Összesen 3 db nyertes nyertesenként 2 db HAIRPAKA hajvitamin, bruttó 18.800 Ft értékben.

A Szervező, illetve annak tulajdonosai, vezető tisztségviselői, és alkalmazottai a nyereménytárgyak hibáiért kizárják a felelősségüket, kivéve, ha a felelősség kizárását a magyar jogszabályok kifejezett rendelkezéssel tiltják. A nyertes Játékos ilyen igényét jogszabályi keretek között a nyeremény szolgáltatójával/gyártójával/forgalmazójával szemben érvényesítheti, akit a Szervező a nyeremény átadásakor a nyertes Játékos számára megjelöl.

A promóciós anyagok, csomagolások nyomtatási hibáiért a Szervező és a Lebonyolító, valamint ezek tulajdonosai, vezető tisztviselői és alkalmazottai kizárják a felelősségüket, kivéve, ha a felelősség kizárását a magyar jogszabályok kifejezett rendelkezéssel tiltják.

A Nyeremény módosításának a jogát a Szervező fenntartja magának.

4.4. A Nyeremény másra át nem ruházható, készpénzre és egéb kedvezményre át nem váltható, kereskedelmi forgalomba nem hozható.

5. Nyertesek értesítése, Nyeremény átadása

5.1 A Szervező a Játék eredményét a 4.2 pontban írt időpontban a Rajongói oldalon, az eredeti bejegyzés alatti komment formájában közzéteszi. A nyilvánosságra hozatal során a nyertes Pályázatot beküldő Játékos neve jelenik meg, amelyhez valamennyi Játékos a Játékra történő jelentkezéssel kifejezetten hozzájárul. A nyertesekkel a Lebonyolító Instagram üzenetben (“Értesítés”) veszi fel a kapcsolatot és egyezteti a nyeremény átvételének részleteit. A nyertes Játékos köteles az Értesítést haladéktalanul, legkésőbb 10 munkanapon belül visszaigazolni a Rajongói oldalnak küldött Instagram privát üzenetben, melyben megadja a teljes nevét, e-mail és postai címét és telefonszámát a nyeremény kipostázása céljából.

Amennyiben a nyertes Játékos az Értesítésre a jelen pontban meghatározott határidőn belül nem reagál, úgy a Nyereményre a továbbiakban nem jogosult, és a Szervező jogosult tartaléknyertest kijelölni, és részére a Nyereményt átadni.

5.2. A Szervező kizárja a Játékból azt a Nyertes Pályázatot, amely esetében az azt beküldő Játékos részére a Nyereményt azért nem lehet kézbesíteni vagy átadni, mert a Pályázatán, illetve az Értesítés visszaigazolásában feltüntetett személyes adatok nem valósak, hiányosak vagy tévesek, vagy a Pályázatot beküldő Játékos egyéb okból nem felel meg a jelen szabályzatban leírt személyi feltételeknek, így különösen nem töltötte még be a 18. életévét. A Játékos téves adatszolgáltatásából eredően a Szervezőt és a Lebonyolítót semmilyen felelősség nem terheli.

6. Adózás, költségek

A Nyereményhez tartozó esetleges SZJA fizetési kötelezettséget a Szervező viseli. A Szervezőt a Nyeremények fentiek szerinti átadásán és adóvonzatuk kiegyenlítésén kívül további kötelezettség nem terheli.

7. Adatvédelem, Személyhez fűződő jogok

7.1 A jelen Játékszabályzatban írt adatszolgáltatás önkéntes. Azok, akik a Játékban részt vesznek, tudomásul veszik és kifejezetten hozzájárulnak ahhoz, hogy:

7.1.1 Szervező mint adatkezelő, és Lebonyolító mint adatfeldolgozó a rendelkezésre bocsátott személyes adataikat ( Instagram név és ID– a nyertesség esetén lévő beazonosítás céljából, valamint teljes név, email cím, postai cím és telefonszám a nyeremény kipostázása céljából) kizárólag a Játékkal összefüggésben, annak időtartama alatt a jelen 7. pontban írtak szerint kezelje;

7.1.2 nyertesség esetén Instagram nevüket a Szervező és/vagy Lebonyolító minden további feltétel és ellenérték nélkül, kizárólag a Játékkal kapcsolatosan nyilvánosságra hozza a sorsolás eredményhirdetése során;

7.1.3 A Játékos írásos véleményét a nyereményként kiküldött termékekről a Szervező és/vagy Lebonyolító a Szervező termékeinek és szolgáltatásainak ajánlásában, illetve hirdetéseiben minden további külön hozzájárulás és ellenszolgáltatás nélkül akár egészében, akár részleteiben felhasználja a személyiségi jogok maradéktalan betartása mellett; és

7.1.4 részvételükkel minden tekintetben, kifejezetten elfogadják a Játékszabályzat minden rendelkezését.

7.2. A Szervező szavatolja, hogy az adatkezelés mindenben a hatályos jogszabályi rendelkezések megtartásával történik. A Szervező bármikor lehetőséget biztosít a Játékosnak arra, hogy tájékoztatást kérjen személyes adatai kezeléséről. Ezen kívül a Játékost megilleti a személyes adatai kezelése elleni tiltakozás joga is. Amennyiben a tiltakozása alapján Szervező által meghozott döntéssel nem ért egyet, úgy a Játékos bírósághoz fordulhat.

A megadott személyes adatok kezelője a Lifet!lt Food Kft.

Az adatok feldolgozását a Szervező megbízásából a Be Social Kft. mint adatfeldolgozó végzi.

7.3. Amennyiben a Játékos személyes adatainak törlését a 3. pontban megjelölt Játék időtartama alatt kéri, úgy tudomásul veszi, hogy a Játékban való minden jogosultságát elveszti, és a Játékból kizárásra kerül.

7.4. A játékosok adatai csak az eredményhirdetésig kerülnek feldolgozásra, nyertesség esetén pedig a nyeremény kiszállításának idejéig. A nyeremény kézbesítését a Szervező az adatok beérkezésétől számítva 60 naptári napon belül biztosítani köteles a nyertes játékos részére.

8. Vegyes rendelkezések

8.1 A Pályázatok hiányosságáért/hibájáért (pl. névelírás, címelírás, téves vagy nem valós adat feltüntetése stb.), a Nyeremény átadásának elmaradásáért vagy késedelméért, ill. az átadás során keletkezett károkért sem a Szervező, sem a Lebonyolító semmilyen felelősséget nem vállal.

8.2. A Szervező és a Lebonyolító a Nyeremények tekintetében minőségi felelősséget nem vállalnak, a nyertes Játékos ilyen igényét jogszabályi keretek között a Nyeremény gyártójával, illetve forgalmazójával szemben érvényesítheti. Amennyiben a nyertes Játékos a Nyereményét nem veszi át, vagy a nyeremény átadás helyszínére az egyeztetett időpontban nem megy el, azt a továbbiakban a Szervezőtől/Lebonyolítótól nem követelheti.

8.3. A Szervező, illetve a Lebonyolító kizárja a felelősségét minden, a Instagram weboldalt, illetve az az működtető szerverért ért külső, ún. SQL támadások esetére. Tehát amennyiben a weboldalt, illetve szervert ért támadás folytán a játékosok téves rendszerüzeneteket kapnak nyereményeiket, a nyertes/nem nyertes státuszukat, stb. illetően, úgy ezen esetekre a Szervező és a Lebonyolító semminemű felelősséget nem vállal.

8.4. Szervező fenntartja magának a jogot arra, hogy amennyiben valamely játékos részéről bármilyen (számítógépes) manipulációt, tömegesen generált e-amil címek, Instagram profilok létrehozását, illetve a játék szellemével bármilyen módon összeférhetetlen vagy azt sértő magatartást tapasztal, vagy ennek megalapozott gyanúja felmerül, úgy a játékost azonnali hatállyal kizárja a játékból. A Szervező fenntartja a jogot, hogy amennyiben visszaélés gyanúja merül fel bármely Játékossal kapcsolatban, annak kivizsgálásához információt kérhessen a Játékostól, illetve a kivizsgálás időtartamára felfüggeszthesse a Játékos részvételét és a nyereményének az átadását.

8.5. Ha a játékos a Pályázat beküldése (komment írás) közben bezárja a böngésző ablakot vagy, ha a kapcsolat (bármely okból) megszakad a kiszolgáló webhelyével, abban az esetben az adatok elvesztéséért a Szervező, illetve a Lebonyolító semmilyen felelősséget nem vállal.

8.6. Szervező, Lebonyolító kizárja a felelősségét a weboldal/Rajongói oldal rajta kívülálló okokból történő meghibásodásáért, amely időtartam alatt a honlap nem vagy korlátozottan használható, ugyanakkor haladéktalanul megtesz minden szükséges intézkedést annak érdekében, hogy a hiba okát mielőbb feltárja, illetve megszüntesse.

8.7. A játék semmilyen módon nem szponzorált a Instagram által, illetve semmilyen tekintetben nem kapcsolódik a Instagramhoz. Az adatszolgáltatás nem a Instagram részére, hanem a Szervező részére történik.

8.8. Szervező fenntartja a jogot, hogy a Játék feltételeit indokolás nélkül módosítsa, ideértve a Játék megszüntetését is. Az erre vonatkozó tájékoztatást Szervező a Játék egyéb közleményeivel azonos nyilvánosságot biztosítva közzéteszi.

Budapest, 2021. 09. 27.

Lifet!lt Food Kft. (szervező)

Ezt a nyereményjátékot a Instagram semmilyen formában nem támogatja, azzal összefüggésbe nem hozható. – This promotion is in no way sponsored, endorsed or administered by or associated with Instagram.

---

Nyomtatható formátumban ITT találod az Általános Szerződési Feltételeinket.

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információkat tárolnak a böngésződben, például felismerik amikor visszatérsz a weboldalunkra vagy segítik a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak. Részletes információt a sütikről Adatkezelési tájékoztatónkban olvashatsz.