ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

1. Általános információk

1.1. A Szolgáltató adatai

A lifetiltstore.hu és a lifetiltfood.hu webáruházak és a webloldalak üzemeltetője:
Cégnév: LifeT!lt Food Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1138 Népfürdő u. 22. B.torony 15.em. (Duna Tower Irodaház)
Elérhetőség:
Tel.: 061/300-4555
E-mail: info@lifetiltstore.hu, info@lifetiltfood.hu
Web: www.lifetilt.hu; www.lifetiltstore.hu; www.lifetiltfood.hu
Adószám: 24719348-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-178836

Nyilvántartásba vevő szerv: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
(továbbiakban: Szolgáltató vagy Eladó)

Tárhely Szolgáltatóra vonatkozó adatok:
Cégnév: SigmaNet Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely cím: 1132 Budapest, Viktor Hugo u. 18-22.
E-mail: info@sigmanet.hu

1.2. A webáruház általános bemutatása

A lifetiltstore.hu oldal webáruház része testépítéshez, alakformáláshoz, egészséges életmódhoz kapcsolódó termékek értékesítésével foglalkozik. A webáruházban történő vásárlás kizárólag elektronikus úton, a http://lifetiltstore.hu/ webcímen lehetséges. A lifetiltfood.hu weboldalon egészséges napi, heti, havi ételmenü rendelhető.

A http://lifetiltstore.hu/ és a http:/lifetiltfood.hu/ weboldalakon történő vásárlás feltétele, hogy a vevő (továbbiakban: Vevő vagy Fogyasztó) magára nézve kötelezően elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket, amelyről a megrendelés menete folyamán jognyilatkozatot tesz. 

A http://lifetiltstore.hu/ weboldalon történő vásárláshoz ajánlott, a http:/lifetiltfood.hu/ weboldalon kötelező a regisztráció. A regisztráció során megadott személyes adatokat a Szolgáltató az Adatvédelemi és Adatkezelési Szabályzatban foglaltak szerint kezeli. A http://lifetiltstore.hu/ webáruházban történő vásárlás esetén a jelen Általános Szerződési Feltételekben leírtak szerint adásvételi szerződés jön létre a Szolgáltató és a Vevő között. A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, az az elektronikus úton megtett jognyilatkozattal jön létre. A szerződéskötés nyelve magyar. A szerződés a magyar jog hatálya alá tartozik.

2. Elektronikus szerződéskötés (vásárlás) menete

2.1 Az áru bemutatása, árak, akciós termékek

A webáruházban minden áru részletes leírással kerül bemutatásra, amely megkönnyíti a vásárló számára az áru kiválasztását és a vásárlás melletti döntést. Mindezek mellett felhívjuk a figyelmet arra, hogy az oldalakon található képek csak illusztráció céljára szolgálnak, a tényleges termékek minimálisan ugyan, de eltérhetnek a képen látottaktól. Az oldalakon megjelenő programjaink és diétáink mindegyike nem nyomtatott formában érhető el, a hozzáférést a megrendelés összegének kiegyenlítése után biztosítjuk. Ez alól kivételt képeznek azok, ahol külön felhívjuk a figyelmet a nyomtatott formátumra. Az oldalakon szereplő árak tartalmazzák az áfát.

A Szolgáltató az árváltozás jogát fenntartja, minden előzetes bejelentés nélkül. Áraink, illetve termékeink folyamatosan változhatnak, bővülhetnek. Az egyes akciók a weboldalainkon egyértelműen feltüntetésre kerülnek az akció keretébe tartozó termékek, a vonatkozó kedvezmények megjelölésével, a kedvezmények összevonására nincs lehetőség. Egy időben két kedvezmény egyszerre történő felhasználása nem lehetséges. Az akciós áruk esetében az akció minden esetben a megadott dátumig, vagy a készlet erejéig tart. Kizárólag a kedvezményes áron leadott rendelést tekintjük teljesítendőnek, amennyiben a vásárló az akció/kampány ideje alatt nem tudta a kedvezményes árut megrendelni a webshopból más felületen (e-mailben vagy telefonon) erre nincs lehetősége, módosítani a megrendelést nem lesz lehetősége. A megrendelésétől számítva 14 napig elállhat, így viszont a kedvezményre már nem lesz jogosult. Kampányok ideje alatt a megrendelések módosítására, összevonására nincs lehetőség.

Amennyiben készlethiány miatt az akciósan rendelt terméket nem tudjuk szállítani, erről a megadott e-mail címre értesítést küldünk, és a kifizetett vételárat visszatérítjük.

2.2 Az áru kiválasztása, a vásárlás menete

A Vevő a kiválasztott árut a “Szatyor” –ba rakhatja. Ezt követően mód van a vásárlás folytatásával újabb termékek kiválasztására, és a “Szatyor”-ba helyezésére. A megrendelés véglegesítése előtt a Vevőnek lehetősége van arra, hogy a „Szatyor” tartalmát módosítsa, onnan árut távolítson el, darabszámot módosítson, vagy újabb árut helyezzen el. Ugyancsak módja van ellenőrizni, és szükség esetén javítani a megadott vásárlói adatokat. A vásárlási minimum meghatározásában a szolgáltató bármilyen módosítással élhet, ennek jelenlegi értéke: 5.000.-Ft

A megrendelés létrejöttéhez Vevőnek el kell fogadnia Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeit. Megrendeléskor kötelező megadni a Vásárló valós nevét, címét, telefonos elérhetőségét, e-mail címét, illetve a számlázáshoz szükséges adatokat. 

2.3 Szállítási díj

A termék szállítási díjáról a Vevő a vásárlás előtt a “Szállítási feltételek” menüpontban előzetesen tájékozódhat. A megrendelés véglegesítése előtt a szállítási cím szerinti végleges szállítási díj összegével emelkedik a megrendelt áruk végösszege, így a Vevő ennek tudatában dönthet a megrendelés véglegesítéséről.

2.4 Fizetés

 Jelenleg az alábbi fizetési módokat választhatja webáruházunkban:

  ● Bankkártyás fizetés: bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhat webáruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után a Vásárlót a SIX Payment Services fizető felületére irányítjuk, ahol a jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a SIX Payment Services fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A következő kártyákat fogadjuk el: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. A SIX Payment Services sikeres vásárlást követően a tranzakcióról visszaigazolást küld, sikertelen tranzakció esetén hibaüzenetben közli a hiba okát.

Oldalun a bankkártyás fizetést a SIX Payment Services-en keresztül biztosítja. 

 ● Utánvét: Az utánvéttel történő fizetés választásánál a szállítást végző futárnak kell kifizetni az áru ellenértékét. A csomag megrendelése előtt lehetőség van utánvét igénylésére. Ez azt jelenti, hogy a csomag értékét és a szállítás díját is fizetheti a címzett a küldemény átvételekor a futárnak készpénzben. A szolgáltatás díja: 500.- Ft, mely hozzáadódik a csomagszállítási díjhoz. A módosítás jogát fenntartjuk.

 ● Átutalás: A rendelés ellenértéke, a rendelés teljesítése előtt átutalással is kifizethető. Kérésre, az átutaláshoz proforma számlát küldünk e-mailben. Fontos, hogy az átutalás megjegyzés rovatában fel legyen tüntetve a rendelés azonosítója. A rendelés végösszegét a K&H Bank aznapi vételi árfolyama szerint kérjük számolni és elutalni.
 
Ha a Vevő – szóban vagy írásban – úgy nyilatkozik, hogy nincs adószáma, vagy az ügyletben nem áfaalanyként jár el, és ezért a számlázáshoz nem ad meg az adószámot, akkor a számlának nem kell vevői adószámot tartalmaznia.


Az átutalást a következő számlaszámra kérjük teljesíteni:

LifeT!lt Food Korlátolt Felelősségű Társaság

K&H Bank Zrt.

Bankszámla száma: 10409015-50526867-54891015

IBAN szám: HU92 10409015-50526867-54891015
 

A beérkező átutalás feldolgozása 2-3 munkanap. A szállításra csak a befizetett összeg jóváírását követően, és a kifizetés feldolgozását követően kerül sor. A szállítás ideje a kiválasztott opciótól függően alakul, melyről a Vásárló megrendeléskor előzetesen tájékoztatást kap a szállítási információknál. Ha az átutalást teljesítő személy neve eltér a megrendelő személyétől, a közlemény rovatban az azonosító mellett ennek feltüntetése is szükséges. Amennyiben 15 napon belül nem érkezik meg bankszámlánkra a megrendelés végösszege, a rendelés automatikusan törlésre kerül rendszerünkből. A termékek kiszállítását, csak a fizetési tranzakció lezárását követően kezdjük meg.

2.5 Megrendelés visszaigazolása, a szerződés létrejötte

A Szolgáltató a megrendelést követően haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül elektronikus úton, a regisztráció során megadott e-mail címre továbbít egy megerősítő e-mailt, annak ellenőrzésére, hogy a regisztrációt valóban a megadott e-mail cím használója kezdeményezte. Amennyiben megrendelésed elküldésétől számított 48 órán belül nem kapsz visszaigazolást az általad megadott valós e-mail címre megrendelésed elfogadásáról vagy elutasításáról, mentesülsz az ajánlati kötelezettség alól. 

A távollévők közötti szerződés a fenti visszaigazolással jön létre, amely időponttól kezdve abból a felekre nézve jogok és kötelezettségek származnak, ha a Szolgáltató a visszaigazolást követően egy újabb e-mailben vagy például telefonon értesíti a Vevőt a megrendelés teljesítéséről, a termék postára adásáról (a futárcégnek való átadásáról) vagy az üzlethelyiségben való átvétel lehetőségéről.

Az e-mailben küldött automatikus visszaigazolással a Szolgáltató még nem fogadja el a megrendelést, ez még nem jelenti a szerződés létrejöttét, mivel a visszaigazolás mindösszesen a megrendelés Szolgáltatóhoz való megérkezését igazolja. Így adott esetben tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén a Szolgáltató nem köteles a termék leszállítására az automatikus visszaigazolásban foglalt feltételekkel.

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelést indokolt esetben visszautasítsa, vagy bármikor, átmenetileg vagy véglegesen visszavonja, így különösen

 ● valótlan vagy hiányos adatok megadása;

 ● a jelen ÁSZF rendelkezéseinek megsértése, vagy a Szolgáltató, a jogtulajdonosok és/vagy más felhasználók személyes adataival, a Szolgáltatás rendszerével vagy a Termékekkel történő bármilyen visszaélés esetén.

A visszautasítás, illetve visszavonás okáról a Szolgáltató a Vevőt e-mail üzenetben tájékoztatja. Amennyiben megrendelésével kapcsolatban bármilyen kérdése van, jelezze az info@lifetiltstore.hu vagy az info@lifetiltfood.hu címen és munkatársunk a megadott elérhetőségei egyikén megkeresi.

 2.6 Szállítás

Az áruk szállítási címre történő szállítását a Szolgáltatóval szerződött futár cég (továbbiakban: Szállító) végzi, illetve lehetőség van a megrendelt árunak Pick Pack Pontokon történő átvételére is. Az áru kiszállítására a Szolgáltató és a Szállító között létrejött szállítási szerződés feltételei vonatkoznak. A teljesítés a Vevő által történő szállítási címre, illetve kiválasztott Pick Pack Pontra történő kiszállítással, és annak a Vevő vagy megbízottja részére történő átadással történik. A kárveszély az átadással száll át a Vevőre.

Kampányok, akciók ideje alatt megnövekedett rendelésszám miatt nem tudjuk garantálni a 3 munkanapon belüli kézbesítést. Kiemelt akciók, ünnepi időszak idején a szállítás idő megnövekedhet, 20 munkanapon belül vállaljuk a megrendelések kiszállítását.

3. Elállás joga

3.1 A Szolgáltató elállási joga

A készlet adatok frissítése, aktualizálása naponta történik, ennek ellenére esetenként előfordulhat, hogy bár a rendszer felvette a rendelést, a termék már elfogyott, vagy nem beszerezhető, erről a Szolgáltató minden esetben értesíti a vásárlót. A Szolgáltatót megilleti továbbá az elállás joga abban az esetben is, ha az áru árának feltüntetése hibásan történt, és a Vevő a megrendelését a hibás áron véglegesítette. Elállás esetén a Szolgáltató a Vevő részére e-mailben küldi meg nyilatkozatát, és a Szolgáltató ügyfélszolgálata azonnal felveszi a Vevővel a kapcsolatot egyeztetés céljából, valamint a Vevő által megfizetett összeget haladéktalanul visszautalja a Vevő számlájára.

3.2 A Vevő elállási joga

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet értelmében a Vevő a megrendelt áru kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, és visszaküldheti a megrendelt terméket. A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének a napja és a megrendelt áru átvételei közötti időszakban is gyakorolhatja. A terméket a Vásárló a saját költségén köteles visszajuttatni.

Az elállási/felmondási határidő a termék adásvételére irányuló szerződés esetében: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.”.

A fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni. A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését. Ammenyiben a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja elállás esetén az ebből adódó többletkölstéget a vállalkozás nem köteles megtéríteni.

A Szolgáltató az áru visszaérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a vételárat a Vevő részére. A fenti határidőn belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ide nem értve a fuvarozási költséget.

A Szolgáltató előzetes eltérő megállapodás kivételével, kizárólag a sérülésmentes termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A visszaszállítás során eltűnt áruért a Szolgáltatót felelősség nem terheli. Az áru hiányában az eladót semmilyen kötelezettség nem terheli. A vállalkozás követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.

Ruházati termékek esetén egyazon típusú termék más méretre történő cseréje megengedett, abban az esetben, ha a termék sérülésmentesen, az eredeti címkével ellátva érkezik vissza Szolgáltatóhoz. A csere jog gyakorlása során a termék visszajuttatásának és a csere termék kiszállításának költsége a Vevőt terheli.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát* köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: LifeT!LT Food Kft. 1138 Budapest, Népfürdő utca 22. B torony 15. em., e-mail: info@lifetiltstore.hu

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

*Az alábbi Nyilatkozatot szükséges letölteni, majd kitöltve visszajuttatni a Szolgáltató felé.

4. Kellékszavatosság

A fogyasztó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

A fogyasztó - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a fogyasztó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a vállalkozással közölni. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el.

A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik.

5. Termékszavatosság, jótállás

Ingó dolog (termék) hibája esetén a fogyasztó termékszavatossági igényt érvényesíthet, azaz a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követ Termékszavatossági igényét a fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

Termékszavatossági igényét a fogyasztó kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.


Az 51/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról értelmében a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott, a fenti rendelet 1. mellékletben felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre a rendelet szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki:

A jótállás időtartama:

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,

b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

E határidők elmulasztása az alábbi kivétellel jogvesztéssel jár. A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.

A fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Kijavítás iránti igény teljesítésekor a vállalkozásnak vagy - a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a javítószolgálatnak a jótállási jegyen vagy ahhoz csatoltan fel kell tüntetnie:

a) a kijavítás iránti igény bejelentésének és a kijavításra történő átvételnek az időpontját, valamint gépjármű esetében a kilométeróra állását,

b) a hiba okát és a kijavítás módját, továbbá

c) a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő visszaadásának időpontját, valamint gépjármű esetében a kilométeróra állását.

Kicserélés iránti igény teljesítésekor a vállalkozásnak a jótállási jegyen fel kell tüntetnie a kicserélés tényét és időpontját.


Ha a rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

Ha az e rendeletben meghatározott jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában - a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

6. Panaszkezelés

Amennyiben a Vevőnek a honlap üzemelésével, az azon szolgáltatott információkkal kapcsolatban, vagy a vásárlással kapcsolatban észrevétele vagy panasza van, úgy azt Szolgáltatónak az alábbi e-mail címen jelezheti: info@lifetiltstore.hu. Minden egyes panaszt érdemben kivizsgálunk, és annak eredményéről legkésőbb 30 napon belül a Vevőt tájékoztatjuk.

Amennyiben a Vevő a panasz kezelésével nem elégedett, úgy az alábbi felügyeleti szervekhez fordulhat.

Felügyeleti szervek:
Budapest Főváros XIII. Kerület Jegyzője
Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Főosztály
(1051 Budapest, Sas u. 19., tel.: (1) 450-2598)

Budapesti Békéltető Testület
(1016 Budapest, Krisztina krt. 99.)

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara
(1016 Budapest, Krisztina krt. 99.)

Ha Ön panasszal élni kíván, szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát* köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: LifeT!LT Food Kft. 1138 Budapest, Népfürdő utca 22. B torony 15. em., e-mail: info@lifetiltstore.hu

Ön határidőben gyakorolja ezen jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi nyilatkozatát.

Mi az az online vitarendezés?

Az Európai Bizottság egy internetes felületet, az online vitarendezési platformot (OVR platform) működteti azon fogyasztók számára, akik panasszal kívánnak élni az általuk online vásárolt termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, és fel szeretnének kérni egy semleges harmadik felet, azaz egy alternatív vitarendezési testületet a panasz kezelésére.

Hol érhető el az online vitarendezési platform (OVR platform)?
Az OVR platform a https://webgate.ec.europa.eu/odr oldalra kattintással érhető el.

Mely országok fogyasztói és online vállalkozásai élhetnek az online vitarendezéssel?
Az online vitarendezés az Európai Unió valamennyi tagállamában, Izlandon, Norvégiában és Liechtensteinbe érhető el.

Belföldi és határon átnyúló jogvitákban is igénybe vehető az online vitarendezés?
Igen, a magyar és az előbb felsorolt bármely országban honos online vállalkozással, szolgáltatóval szembeni panaszok, jogviták esetén is lehetőség van online vitarendezésre.

Mely vitarendezési testületek közreműködése kérhető az online vitarendezés során?
Azok a vitarendezési testületek (hazánkban a békéltető testületek) szerepelnek az online vitarendezési platform jegyzékében, amelyek megfelelnek bizonyos működési és minőségi előírásoknak, és amelyeket a nemzeti hatóságok is elismernek, illetve az Európai Bizottság részére bejelentettek.

Milyen előnyei vannak az online vitarendezésnek?
Az új platform a fogyasztók és a kereskedők számára egyaránt megkönnyíti az internetes vásárlással kapcsolatos viták online rendezését. Ha probléma merül fel az internetről rendelt termékkel vagy szolgáltatással, a https://webgate.ec.europa.eu/odr linkre kattintva három egyszerű lépésben tölthetik ki a panasztételi űrlapot. További előny, hogy a felhasználók a teljes vitarendezési eljárást online bonyolíthatják. A platform többnyelvű; fordítói szolgáltatás révén segíti a különböző európai országokból származó feleket érintő viták rendezését. A honlap az EU összes hivatalos nyelvén, továbbá izlandi és norvég nyelven áll rendelkezésre. Tehát ha Ön az EU-ban, Norvégiában, Izlandon vagy Liechtensteinben él, a platformon megkeresheti, hogy mi lenne a legjobb megoldás fogyasztói problémájára, közvetlenül meg tud állapodni a kereskedővel a problémát orvosló megoldásban, illetve megállapodhatnak abban, hogy melyik vitarendezési testület kezelje az ügyet.

Szükséges-e valamilyen speciális regisztráció az online vitarendezéshez?
A panasz benyújtásához nem szükséges, de tekintettel arra, hogy az OVR-platformot az Európai Bizottság üzemelteti, az online vitarendezés lefolytatásához szükséges egy EU login fiókot létrehozni az alábbi linken: https://webgate.ec.europa.eu/cas/eim/external/register.cgi

Hogyan indítható ügy az OVR platformon?
Ügy az alábbi linkre kattintással indítható:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.complaints.screeningphase

Az OVR-platformon keresztül is felvehetem a kapcsolatot a kereskedővel?
Igen, Az OVR-platformon közvetlenül a kereskedővel is tudja rendezni a problémát. Ez akkor lehet hasznos, ha még nem lépett kapcsolatba a kereskedővel vagy a kereskedő nyitott a párbeszédre. Az OVR-platform értesíti a kereskedőt az Ön kérelméről. Ha a kereskedő hajlandó megbeszélni az ügyet, akkor a platformon keresztül közvetlenül is üzenetet válthatnak egymással, küldhetnek egymásnak csatolmányokat (pl. a termékről készült fotókat) és az online megbeszélés időpontját is kitűzhetik.
A megegyezésre összesen legfeljebb 90 nap áll rendelkezésükre. Ön és a kereskedő is bármikor kiléphet a közvetlen egyeztetésekből. A kereskedő listát is készíthet azokról a vitarendezési testületekről, amelyek bevonását a megoldás közvetlen keresése helyett javasolja. Ebben az esetben 30 nap áll a rendelkezésükre, hogy megállapodjanak a vitarendezési testületben, különben a platformon lezárásra kerül az ügy.
Ha a kereskedő az Ön kérelmét azonnal elutasítja, illetve az egyik fél kilép a folyamatból vagy 90 nap után sincs eredmény, Ön vitarendezési testületet is bevonhat vagy egyéb jogi megoldással élhet. Az egyéb jogi lehetőségekről itt tájékozódhat:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.consumer.rights#inline-nav-2

Hogyan történik a vita rendezése vitarendezési testület bevonásával?
A fogyasztó az OVR-platformon engedélyezett vitarendezési testületet is bevonhat a probléma megoldásába. A vitarendezési testület egy olyan semleges harmadik fél, amely abban segít, hogy a fogyasztó és a kereskedő megoldhassa a vitás kérdést. Ez a bírósági eljárásnál kevésbé költséges és gyorsabb alternatívát kínál. Az OVR-platform értesíti a kereskedőt az Ön panaszáról. Ha a kereskedő beleegyezik az OVR-folyamatban való részvételbe, meg kell egyezniük, hogy melyik vitarendezési testület kezelje az ügyüket. A kereskedő összeállítja az általa ajánlott vitarendezési testületek listáját, Ön pedig a platformon választ egyet vagy új listát kér. A panasz benyújtásától 30 nap áll a rendelkezésükre ahhoz, hogy közösen kiválasszák az ügyüket kezelő vitarendezési testületet.
Ha ez idő alatt nem tudnak megegyezni a vitarendezési testületben vagy a kereskedő nem vesz tudomást a panaszról, Ön más vitarendezési megoldással is megpróbálkozhat. Az egyéb jogi lehetőségekről itt tájékozódhat:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.consumer.rights#inline-nav-2

Hol kaphatok tájékoztatást és technikai segítséget az online vitarendezéshez?
Az OVR kapcsolattartó pont nyújt tájékoztatást és technikai segítséget az OVR-platform használatához és az online vitarendezés folyamán. Fontos, hogy az ún. OVR pont nem vesz részt érdemben az online vitarendezés folyamatában. 2019. szeptember 1-től az Innovációs és Technológiai Minisztériumban működő Európai Fogyasztói Központ látja el a hazai OVR kapcsolattartó pont feladatait.

Milyen módon érhetem el a hazai OVR kapcsolattartó pontot?
A hazai OVR kapcsolattartó pont elérhetőségei az alábbiak:
Innovációs és Technológiai Minisztérium - Európai Fogyasztói Központ
Székhely: 1027 Budapest, Csalogány u. 9-11.
Levelezési cím: 1440 Budapest Pf. 1.

Telefon: 06-1-795-52-33, E-mail: odr@itm.gov.hu

Hol találok bővebb információt az OVR-platform működéséről és az online vitarendezésről?
A fenti tájékoztatás mellett Európai Bizottság OVR honlapján bővebb tájékoztatás érhető el az alábbi linkeken: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.help.new
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show


7. A jelen ÁSZF hatálya, záró rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a 2013. évi V. törvény a Polgári törvénykönyvről, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, illetve az 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről rendelkezései az irányadók.

Az ÁSZF hatálya a Szolgáltatóra, valamint a Vevőkre terjed ki. A Szolgáltató és a Vevő közötti jogviszony akkor jön létre, ha a Vevő rendszerbe való regisztrációja megtörténik, vagy a Vevő a megrendelés során jelen ÁSZF-et elfogadja, és a Vevő részére a Szolgáltató által elektronikus úton továbbított jelen ÁSZF szerinti visszaigazolás megtörténik.

Az ÁSZF érvényes szövegének hatályba lépés napja az a nap, amely a honlapon feltüntetésre került. Az ÁSZF határozatlan időre szól. Az ÁSZF módosításának esetén a folyamatban lévő megrendelésekre a megrendelés dátuma szerint érvényes ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.  

8. Adatvédelemre és az adatkezelés biztonságára vonatkozó információk

Az Ön személyes adatainak védelme a LifeT!LT Food Kft. és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar szabályozásnak (2011. évi CXII. törvény) és az EU adatvédelmi előírásainak (EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE).

Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk, kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.

Az adatkezelésre vonatkozó Önt érintő irányelveinket az Adatvédelmi és Adatkezelési Szabályzatunkban olvashatja el az alábbi linken. 

9. LifeT!LT Hűségpont rendszer

9.1. A program szervezője 

Lifetilt Food Kft. H-1138 Budapest, Népfürdő u. 22. B ép. 15. em.

9.2. Résztvevők

A Programban részt vehet bármely természetes személy, aki a jelen részvételi szabályzatot elfogadja, és a programban e szabályzatnak megfelelően vesz részt.

Hűségpont rendszerünk:

Minden regisztrált vásárlónkat lifetiltstore.hu oldalunkon történő vásárlásai után hűségpontokkal jutalmazzuk.

9.3. Hogyan működik?

Amennyiben a lifetiltstore.hu oldalon vásárolsz, minden vásárlás után bruttó 2%-ot írunk jóvá hűségpontok formájában a számlád egyenlegén. A rendszer a pontokat automatikusan kiszámítja és a termék átvételét követően jóváírja. A pontok jóváírása függ a szállító partnereink visszajelzésének a gyorsaságától is, kérlek, légy türelemmel, a pontjaid jóváírása minden esetben megtörténik. Így akár a következő vásárlásod végösszegét is tudod csökkenteni vele. Pontjaidat az első vásárlástól számított egy évig tudod beváltani.

Aktuális pontegyenlegedet bármikor megtekintheted felhasználói profil adatainál a webáruházunkba történő belépés után.

9.4. Hogyan tudod levásárolni a pontjaidat?

A számláján összegyűlt pontokat bármikor levásárolhatod. A vásárlási folyamat végén kell bejelölnöd, hogy fel szeretnéd-e használni a pontjaidat, vagy tovább gyűjtöd azokat. 1 pont = 1 Ft.

Egy vásárlás során a vásárlás értékének 50%-át tudod pontokkal levásárolni, a szállítási költségen kívül, mivel a szállítási költségre nem vonatkoznak a hűségpontok.

A pontok beváltása kampányonként eltérő lehet, az irányadó ebben az esetben az ÁSZF.

Időről időre lesznek speciális termékek az oldalunkon, melyeket csak pontért vásárolhatsz meg, vagy különleges kampány keretén belül több pontot érnek.

9.5. Egyéb szabályok:

1. A vásárlások után kapott pontok készpénzre nem válthatók, a pontok nem átruházhatók más vásárlók részére.
2. A hűségpontok a csomag átvételét követően 7-10 munkanapon íródnak jóvá a számlázott rendelése alapján.

       Az automatikus rendelés visszaigazolás után történt módosítások miatt előfordulhat, hogy a jóváírt hűségpontok mennyisége eltér az automatikus rendelés

       visszaigazolásban feltüntetett pontoktól.

       A rendelések módosításáról kollégáink minden esetben telefonon egyeztetnek az érintett ügyfelekkel.
3. Valutás vásárlás esetén a hűségpontok a Magyar Nemzeti Bank aktuális árfolyama szerint kerülnek átszámolásra a kerekítés szabályainak megfelelően.
4. Meghiúsult, lemondott és át nem vett rendelésekért nem járnak hűségpontok.
5. A hűségpontok kizárólag a lifetiltstore.hu weboldalán használhatóak fel.
6. A Programba bevonásra került valamennyi termék esetén a bruttó kedvezményes és teljes fogyasztói ár változtatásának jogát fenntartjuk.
7. Fenntartjuk a jogot a jelen részvételi szabályzat módosítására vagy súlyos jogsértés észlelése esetén a teljes hűségprogram törlésére.
8. A Szervező jogosult a jelen szabályzat feltételeit megváltoztatni a Résztvevők megfelelő és egyidejű tájékoztatása mellett.
9. A Program nem vonható össze semmilyen egyéb párhuzamosan futó akcióval. Az akcióban szereplő termékek esetén a pontok az akciós árból kerülnek jóváírásra.
10. Bármilyen kérdés, észrevétel esetén állunk a vásárlók rendelkezésére az info@lifetiltstore.hu e-mail címen.

„MI A KÓDOD?” Nyereményjáték szabályzat 2021

1. A JÁTÉK SZERVEZŐJE

1.1. A „MI A KÓDOD?” nyereményjáték (a továbbiakban: „Játék”) szervezője a LifeT!lt Food Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: „Szervező”).

2. RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK
2.1 A Játékban az a 14. életévét betöltött, magyarországi lakcímmel rendelkező, a 8-as pontban meghatározott kizáró feltételek hatálya alá nem eső cselekvőképes természetes személy (továbbiakban: „Játékos”) vehet részt, aki:
2.2. A „MI A KÓDOD?” időtartama alatt, azaz 2021.12.03. 0:00 – 2021.12.17. 12:00 között vásárol a www.lifetiltstore.hu webshop oldalról és a vásárlást követően rendelkezik megrendelésszámmal, melyet feltölt a www.karacsony.lifetilt.hu oldalon erre kijelölt területre. 
2.3. Teljesíti a felhívásban szereplő feladatot az adott határidő lejártáig. A Játékban való részvétellel elfogadja annak felhasználási feltételeit.

3. A JÁTÉK IDŐTARTAMA
3.1. A Játék 2021.12.03. 0:00 – 2021.12.17. 12:00-ig tart.

4. NYEREMÉNYEK
4.1. Az alábbi nyeremény(ek) kerülnek kisorsolásra:

Három darab 100000 Forint értékű LIFETILT ajándékcsomag, melynek tartalmát a nyertes állíthatja össze a www.lifetiltstore.hu oldalon található termékekből.

5. A JÁTÉK MENETE
5.1. A Játék lebonyolítása, illetve az abban való részvétel a jelen Játékszabály szerint történik. Amennyiben a Játékszabály valamely kérdést nem szabályoz, úgy a hatályos magyar jogszabályok vonatkozó rendelkezéseit kell alkalmazni.
5.2. A játék végén a nyertest a megadott időszakon belül feltöltők közül a véletlenszerűség elvével sorsoljuk ki egy háromtagú zsűri jelenlétében.
5.3. A lezáró sorsolás időpontja: 2021.12.17. 14:00
5.4. A sorsolás nem nyilvános.

6. NYEREMÉNY ÁTVÉTELE
6.1. A sorsolást követően a Szervezők a nyertest a nyertes rendelésszámhoz tartozó e-mail címen keresztül értesítik.
6.2. A nyeremény átvétele előzetes egyeztetést követően történik.
6.3. A nyeremény pénzre nem váltható.
6.4. A nyereményváltoztatás jogát fenntartjuk. 

7. ADÓZÁS
7.1. A nyertest a nyeremény után személyi jövedelemadó fizetési kötelezettség nem terheli.

8. KIZÁRÓ TÉNYEZŐK
8.1. A játékban a Szervezők, illetve a munkatársai és azok törvényben meghatározott családtagjai nem vehetnek részt.
8.2. A Szervezők nem vállalnak felelősséget a Játékos szándékosan félrevezető vagy téves adatközléséből eredő hibákért.

9. ADATVÉDELEM
9.1. A Játékban való részvétel önkéntes. A Szervezők minden személyes adatot, amelyhez a Játék során jutnak hozzá, bizalmasan és a hatályos adatvédelmi szabályoknak megfelelően kezelik.
9.2. A Játékban résztvevők feltétel nélkül, kifejezetten beleegyeznek abba, hogy személyes adataik a Szervezők adatbázisába kerüljenek. A Szervezők vállalják, hogy a Játék során tudomásukra jutott személyes adatokat a vonatkozó jogszabályokban foglaltaknak megfelelően, bizalmasan kezelik, azt harmadik személynek nem adják át, azokat harmadik személyek nem ismerhetik meg, az adatokat hozzáférhetővé nem teszik, az adatkezelés szabályainak mindenben eleget tesznek.

****

A Szervezők fenntartják a jogot, hogy a Játékszabályt a Játék során, a Játékosokra nézve előnyösebb feltételek megállapításával egyoldalúan megváltoztassa.

10. A Játékos a Játékban való részvétellel:

- feltétel nélküli, kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy nevét, e-mail címét, telefonszámát, továbbá nyertessége esetén a nyertes-lista kommunikálásához, illetve a nyeremény átadásához, átvételéhez nélkülözhetetlen személyes adatait és a nyereményjáték lebonyolításában személyek kizárólag a nyereményjáték lebonyolítása céljából, valamint annak lezárultáig az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló törvény, valamint az EU-s Adatvédelmi Rendelet (GPDR) rendelkezéseinek megfelelően kezeljék.
A pályázók általuk elküldött adataikat a kiíró rendszerezve tárolja kizárólag arra a célra, hogy nyertest sorsolhasson. A nyertesek sorsolása után a kiíró beérkezett adatokat megsemmisíti.

NAIH-138778/2018.
Budapest, 2021.12.03.
LifeT!lt Food Korlátolt Felelősségű Társaság
Szervező

2021.10.20 BAKKER VIP FACEBOOK CSOPORT KAMPÁNY

Az előrendelés teljesítésének becsült dátuma a leadott megrendeléstől számítva 60 munkanap. Az oldalon leadott megrendelés bármilyen más linkről vásárolt LIFETILT és régi BAKKER termékek megrendelésével összevonható, de az egy megrendelésszám alatt vásárolt termékek akkor kerülnek kiszállításra, ha minden előrendelt termék megérkezik raktárunkba. Megrendelések szétválasztása, manuális módosítása utólag nem lehetséges, ezért kérjük figyelmesen adja le a megrendelését! Az előrendelést belföldi és külföldi címre egyaránt tudjuk fogadni. Az előrendelést kizárólag bankkártyával és utalással tudja kiegyenlíteni, utánvétes fizetési módra nincs lehetőség. 2021. október 20-tól a minimum vásárlási összeg 5.000 Ft a webshopon.

---

Nyomtatható formátumban ITT találod az Általános Szerződési Feltételeinket.

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információkat tárolnak a böngésződben, például felismerik amikor visszatérsz a weboldalunkra vagy segítik a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak. Részletes információt a sütikről Adatkezelési tájékoztatónkban olvashatsz.